סדבון דורש ממירית שקד-ברק התנצלות ופיצוי בטענה לפרסום שקרי נגדו

יוסי סדבון העומד בראש סיעת “כפר סבא בראש” והמועמד לראשות העיר, דורש התנצלות פומבית ממירית שקד –ברק, בעקבות פוסט שקרי ומשמיץ שפרסמה נגדו וכן פיצוי כספי על העוול שגרמה לשמו הטוב.
ממטה סדבון נמסר כי “בסוף השבוע פרסמה מירית שקד ברק פוסט שקרי כנגד יוסי סדבון, ובו טענה בין היתר “סדבון מכניס את השחיתות לעיר בדלת הראשית”.

“בתגובה לאוסף השקרים וההשמצות בפרסום שלח היום סדבון לשקד, באמצעות עו”ד גדיאל בלושטיין, מכתב התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים תחת הכותרת “לשון הרע”, ובו קבע כי כל הטענות בפרסום שהעלתה הינן שקריות”.
עוד נמסר ממטה סדבון כי “ההשתלחות חסרת הרסן והניסיונות לפגוע בטיעונים כוזבים במועמדים חייבים להיפסק . לא נבליג על מעשים כאלה. ניסיונו ודרכו של סדבון הם הנדרשים בעת הזו לכפר סבא, שמחכה למנהיג בעל מצפן ומצפון, שיוביל אותה למקום הראוי לה בכל התחומים”.

 

רצ”ב המכתב במלואו:

 

מירית שקד-ברק בתגובה : “סדבון לא ירתיע אותי בתביעות השתקה. הוא לא האיש להילחם בשחיתות
“במקום לומר: שגיתי, בוחר יוסי סדבון בטקטיקה של הפחדה ותביעת השתקה מבישה.
העובדות ברורות, ידועות ולא מוכחשות: ראש עירית חדרה לשעבר, ישראל סדן, הורשע במתן שוחד וריצה עונש מאסר; אלון ארבוב הורשע בהונאה של מיליוני דולרים; המשותף לאלה: תרומת אלפי שקלים לקמפיין של סדבון.
כפר סבא עודנה פצועה ומדממת אחרי שראש העיר לשעבר הורחק מתפקידו על רקע שחיתות, והנה – מי שמתיימר לנקות את האורוות, מר סדבון, כאשר האמת מוטחת בפניו, הוא ממהר לתבוע דיבה ולאיים.
אני לא אתן יד לסתימת פיות. לא נירתע ולא ניבהל. כולם, גם סדבון, יודעים שבין תורמינו אין מושחתים, אין טייקונים. אנו מנהלים קמפיין רזה וצנוע.
אני משוכנעת שהציבור ידע להבחין בעובדות. סדבון איננו האיש להילחם בשחיתות. אני אעשה זאת במלוא הכוח.
באשר לעדות האופי שלי בעניינו של דויד ויינברג, אשר הורשע לפני כ-14 שנים: אני העדתי עדות אופי לטובתו כמו רבים במהלך המשפט. משניתנה הכרעת הדין, אני כמובן מכבדת אותה. דויד אכן תמך בי במסגרת קמפיין מימון ההמונים, לצד עוד מאות תרומות אחרות, ולאור הכבוד שאני מעניקה להחלטת בית המשפט, האחריות והנראות הציבורית, הכסף הוחזר ושמו הוסר מרשימת התומכים בדיווח השוטף למבקר המדינה. עכשיו נותר להמתין ולראות האם גם מר סדבון, ראש אגף חקירות לשעבר, ישיב את התרומות שקיבל ממורשעים במתן שוחד והונאה”.

 

יוסי סדבון

 

מירית שקד ברק

 

 

 

 

 

 

תגובות