אירית מרק בסידרת מאמרים על חברי המועצה המכהנים. ראשונה בסדרה : דוקטור ענת קלומל

“בעשרה ימים שנותרו לנו, אספר לכם מדי יום על פעילות חברי מועצת העיר הנוכחיים וכאלה שאני מעריכה פעילותם ומחבבת במיוחד.
אז הכירו. זו ד”ר ענת קלומל.

מאת: אירית מרק

 

ענת קלומל

אחת הנשים הראויות לכל תפקיד ואין קשר לד”ר.כל מי שמכיר אותה, יודע שמעולם לא התרברבה בתאריה, להיפך, אשה, אמא לתינוקי בשם מתן שהביאה עם בעלה שמוליק, ואמא טובה. משקיעה, אוהבת, אשת בית לצד קריירה.
מה שאני אוהבת ומעריכה אצל ענת היא הפשטות, עממיות, גובה העיניים עם כל אחד. הקשר בינה ובין פוליטיקה הוא מקרי. היא לא יודעת לצעוק, לא פעם נאלצה להתמודד עם ההעלבות והבוטות של בן חמו לעברה בשולחן מועצת העיר, ובקושי שמעו את קולה העדין, הרגוע כאשר ניסתה לענות לו בטוב…
אבל !! אין פעם שמישהו מהציבור פנה אליה, שאל, ביקש וכדומה, והיא לא הייתה שם בשבילו. והאמינו לי שאני יודעת על מה שאני מדברת אחרי 10 שנות היכרות עם חברת מועצת העיר, ענת קלומל.
ענת חברה בסיעת יובל לוי והיא נכס חשוב לציבור ולסיעה. אשה ענקית בלב שלה. בנתינה. בכוח ההתמדה. היא לא יודעת לרכל ( כמו רוב הפוליטיקאים ), לא תשמעו ממנה מילה רעה על מישהו, תגובותיה תמיד מכובדות, תמיד. הייתם רוצים חברה טובה כזו מהסוג של b.f
ענת יקרה. אנחנו לא חברות, לא יצאנו לבלות מעולם, פעם אחת לפני שנים רבות, הזמנת אותי לערב הרצאה שארגנת בביתך, והארוח היה מופתי, אבל ברצוני לומר לך שאני מלאת חיבה עמוקה כלפייך. ובשם רבים, תודה רבה !!! על שרות לציבור לעילא ולתפארת כפר סבא ! לא היו ובתקווה שיהיו עוד חברי מועצה כמוך. ישרה מאוד. הגונה. ערכית. תמיד שם לכל בעיה. תמיד עונה. מגיבה. מתייחסת. מארגנת.
שמחה שאת כאן גם במועצת העיר הבאה. את ראויה לכל הערכה מהציבור, מגיע לך !”.

 

 

תגובות