איפה כדאי להתארגן לחתונה?

מועד החתונה שלכם הולך ומתקרב, וכעת הגיע הזמן לבחור מקום בו תוכלו להתארגן לפני האירוע החשוב והמשמעותי ביותר בחייכם. בעבר היה נהוג להתארגן בדירה של החתן והכלה לעתיד או בבית ההורים, אך כיום כלות וחתנים כאחד מעדיפים לבחור מקום איכותי ומפנק כמו חדר יוקרתי במלון ספא באזור המרכז או באזור אחר, בהתאם למיקום האירוע.

אפשרויות לבחירת מקום להתארגנות לקראת החתונה

ברוב המקרים מקובל שהחתן והכלה יגיעו בנפרד למקום האירוע, ולרוב מבלים את הלילה במיקומים שונים כדי להגביר את ההתרגשות וכדי להתכונן בנוחות לחתונה. הרגעים לפני היציאה לצילומים ולחופה הם מרגשים ומעט מתוחים. לכן, כדאי לבחור מקום נוח ככל הניתן בו הכלה יכולה להתלבש בנוחות לבד או בעזרת חברות, בנות המשפחה או הסטייליסטית הצמודה. כמו כן, במקום ההכנות וההתארגנות לחתונה, הכלה לעתיד יכולה לעבור מקצה שיפורים של האיפור והתסרוקת.

כאמור, יש מספר אפשרויות ומיקומים המתאימים כמקום ההתארגנות לפני האירוע עצמו, וגם לפני היציאה לצילומים. האפשרויות הפופולריות ביותר הן:

 

  • בדירה של הכלה – אם לכלה יש דירה מאובזרת ונוחה, הנמצאת במיקום מרכזי ובמרחק סביר מאולם או מגן האירועים, זו עשויה להיות בחירה טובה.
  • בבית הוריה של הכלה – כלות רבות מעדיפות לבלות את הרגעים המרגשים לפני החתונה יחד עם ההורים ובנות המשפחה, לכן יש הבוחרות את הבית של ההורים כמקום ההתארגנות המועדף עליהן.
  • בסטודיו לאיפור ועיצוב שיער – כלות שאוהבות שואו ופינוקים יכולות להתארגן לקראת הצילומים והחתונה בסטודיו לאיפור ועיצוב שיער. אפשרות נוספת היא להתארגן בסטודיו לעיצוב שמלות כלה, כל עוד הסטודיו מתאים לכך ומציע זאת כחלק מהשירות. יחד עם זאת, חשוב לבדוק האם הסטודיו לעיצוב שיער ולאיפור אינו עמוס ביום זה והאם יש חדר פרטי בו הכלה לעתיד יכולה להתארגן בנוחיות וללא הפרעה, ואפילו לנוח מעט לקראת הערב הארוך.
  • בחדר מאובזר בבית מלון – כלות רבות מעדיפות לישון בלילה לפני האירוע בבית מלון או לשכור חדר לפני האירוע כמקום ההתארגנות. ניתן להזמין חדר מפואר ומאובזר המיועד לזוגות לאחר חתונה, וכך אחרי האירוע אפשר לחזור לחדר וליהנות משלל פינוקים שצוות המלון מרעיף על הזוג הטרי ומשיא הנוחות.

 

שירות יוקרתי לכלה לעתיד

ללא ספק, הבחירה במלון הנמצא במרחק סביר מהאולם או מגן האירועים, היא הטובה ביותר. המלון מציע שירות מלכותי לכלה הנרגשת, היא יכולה לקבל את החדר בשעה מוקדמת וליהנות מבילוי עם חברות ובנות המשפחה במתקני המלון ובחדר.

כדאי לדעת כי מלון ספא בתל אביב מציע חדרי אירוח מאובזרים ומפנקים במיוחד לזוגות טריים שרק נישאו ולכלות המעוניינות בחדר פרטי ונוח להתארגנות לפני האירוע. במלון יש מתקנים שונים בהם הכלה יכולה להירגע, למשל מתחם ספא עם חדרי טיפולים ובריכת אינפיניטי על הגג מול נוף אורבני עוצר נשימה. כמו כן, ניתן להזמין אוכל לחדר וליהנות משירות אדיב ומיחס אישי וחם לפני האירוע, וכמובן גם לאחריו.

תגובות