תלמידי “אופירה נבון”‘ מציגים הישגים מרשימים: שחר פוקס הגיע למקום ה- 1 ורביב דורבן למקום ה- 3 בתחרות מתמטיקה ארצית’ שחר לאופר העפיל למקום ה- 3 בתחרות “אותלו”

תלמידי בית הספר היסודי “אופירה נבון” בכפר סבא מציגים הישגים מרשימים ומובילים בתחרויות ארציות שהתקיימו לאחרונה.

בגמר התחרות הארצית במתמטיקה, קנגורו, שהיא שעשועון חידות עולמי במתמטיקה המתקיים בכ- 70 מדינות בעולם, השתתפו למעלה מ- 160 תלמידים. התחרות התארחה בבית החינוך ע”ש אופירה נבון בעיר, ובה לקחו חלק גם כ- 19 תלמידים מבית הספר. למקום ה- 1 העפיל התלמיד שחר פוקס ולמקום ה- 3 הגיע התלמיד רביב דורבן. במסגרת התחרות נדרשים התלמידים לענות על מגוון בעיות מתמטיות שמציגים להם.

 

שחר פוקס

בתחרות בינלאומית נוספת שהתקיימה שפארג זכה התלמיד, שחר לאופר, שהעפיל למקום ה- 3 והמכובד. שחר ייצג את העיר כפר סבא ומדינת ישראל בתחרות במשחק החשיבה “אותולו” או בשמו השני ריברסי. במשחק חשיבה זה משחקים שני שחקנים שלכל אחד מהם כלי משחק בצבע אחר, דיסקיות שחורות או לבנות. המטרה של כל שחקן למלא את הלוח בכמה שיותר דיסקיות מהצבע המזוהה עמו.

לילך ביטי, מנהלת בית הספר “אופירה נבון”, “אנו גאים מאוד בתלמידים שלנו שפעם אחר פעם מגיעים להישגים מרשימים בתחרויות ארציות ובתחרויות בינלאומיות. התלמידים מציגים יכולות חשיבה ולמידה יוצאות דופן שבזכותם הם מעפילים למקומות הראשונים. אני מברכת את שחר פוקס, שחר לאופר ורביב דורבן על הישגיהם, ובטוחני כי עוד יגיעו להישגים מרשימים נוספים גם בעתיד”.

 

 

 

 

תגובות