טובה גלר, יקירת העיר ואזרחית הכבוד תומכת ביוסי סדבון לראשות כפר סבא

יוסי סדבון, נפגש הבוקר עם יקירת העיר ואזרחית הכבוד טובה גלר, אלמנתו של ראש העיר המיתולוגי זאב גלר ז”ל, וקיבל ממנה את ברכתה להצלחתו בבחירות ביום שלישי.

זאב גלר כיהן כראש העיר במשך 17 שנה (1965-1982). טובה גלר, 91, מתנדבת עד היום בקרב תושבים מבוגרים. מאז נפטר בעלה, היא פועלת רבות להנצחתו בשני מפעלים שנתיים מרכזיים בתמיכת העירייה: חלוקת מלגות לסטודנטים ו”פרס גלר”, הניתן למתנדבים.

סדבון וגלר

בפגישה אמרה טובה גלר: “זאב בעלי תמיד אמר שכפר סבא נמצאת בלבו. על רקע היכרותי איתך ועם רעייתך, נעמי, זוכת פרס גלר למתנדב ואשר כמוני מרבה בהתנדבות בקהילה, אני מרגישה שכפר סבא תהיה בידיים טובות וכי העיר הולכת לקראת תקופה פוריה וטובה”.

לדבריה, “האווירה ברחוב בימים האחרונים היא טובה. כולם אומרים שיוסי הוא הבחירה הנכונה לראשות העיר, בזכות הלב הפתוח והרגישות הציבורית שהוא מפגין. יוסי מביא איתו ניסיון רב מתפקידיו כסגן נשיא מכללת רמת גן  וכמפקד מחוז, שבהרבה מובנים דומה לעבודה של ראש עיר – עבודה עם ציבור רב-גוני בנושאים רב-גוניים. יוסי עשה את זה עם המון ידע, מסירות ורגישות ובכך הסב גאווה רבה לעירנו כפר סבא. יוסי, אני מאחלת לך המון הצלחה בבחירות ובתפקיד. הצבעתי עבורך בסיבוב הראשון, ואני גאה לתמוך בך גם לקראת הסיבוב השני, שייערך בעוד יומיים”.

תגובות