5 עובדות למה אתם חייבים ביטוח לעסק שלכם

בעלי עסקים הנמצאים אחר המרוץ לפיתוח העסק שלהם חייבים להפגין בקיאות בכל הקשור לתחום ביטוח העסק שלהם- על כך בכתבה הבאה.

 הביטוח מכסה נזק פיזי או אובדן בלתי צפוי

בישראל קיימים כיום בתי עסק רבים אשר זקוקים לביטוח אשר יגן על העסק מפני סיכונים שונים הקשורים בעובדים ובקהל הלקוחות של העסק.  למעשה, הביטוח כולל שורה של כיסויים המתייחסים לנזקים שונים לרכוש ולנכסים שונים. הביטוח מספק מקדם הגנה למעסיקים מפני תביעות של העובדים בעתיד.  בשל העובדה כי הביטוח כולל את המבנה ואת האנשים בתוכו הוא מעניק למעסיקים שקט נפשי וידיעה כי הם מקבלים מעטפת כוללת מצד סוכנות הביטוח.

העובדה הראשונה אשר תבהיר מדוע אתם חייבים ביטוח לעסק שלכם היא כי הביטוח מכסה נזק פיזי או אובדן בלתי צפוי.  לכל בעל עסק יש הוצאות על רכישת מלאי – רכישת הביטוח תאפשר לכם לדעת כי הרכישה של המלאי לא תרד לטמיון במקרה של נזק לרכוש והמלאי יישמר על ערכו גם בשעת נזק.- משמעות הדבר היא כי אתם בתור בעלי עסק תזכו לתמורה מלאה.

במקרה של שריפה או פריצה, הביטוח מכסה על הנזקים אשר נגרמו. ביטוח כיסוי אשר נחשב לביטוח בסיסי במסגרת ביטוח מבנה ותכולה ורכישת ביטוח זה מהווה תנאי לרכישת כיסויים אחרים.

הביטוח מכסה אחריות של המבוטח נגד צד ג  

עובדה שנייה היא כי הביטוח מכסה את האחריות של המבוטח  נגד צד שלישי שאינו נכלל בין העובדים בשל תאונה שהתרחשה וגרמה לנזק פיזי של צד שלישי במהלך הביטוח. כך לדוגמא, אדם אשר נפצע בעת שהותו בעסק יזכה לקבלת ביטוח עסקי בהתאם לפירוט בפוליסה.  עובדה שלישית היא כי הביטוח מכסה גם את העובדים במקרה של פגיעה מנזק גופני או נפשי אשר אירע לעובדים במהלך העבודה בבית העסק בו מופעל הביטוח.

עובדה רביעית היא כי קבלנים או יזמים המבצעים פרויקטים בשטח הפתוח חייבים ביטוח אשר יגן עליהם מפני סיכונים אשר עשויים להתרחש במהלך העבודה- הביטוח מכסה נזק לאתר וכן לציוד.

ביטוח עסק רק אצל סוכנות ביטוח מקצועית

עובדה חמישית היא כי ביטוח עסק יש לעשות רק אצל סוכנות ביטוח מקצועית בה העובדים מחויבים לתת שירות אדיב ומקצועי לכלל הלקוחות הכולל אמינות והגינות.  קהל לקוחות המעוניינים בביטוח עסק צריך לבחור את הסוכנות המקצועית ביותר אשר תרתום את ניסיונה הרב והמוניטין אשר צברה במהלך השנים לטובת הלקוחות על מנת להבטיח חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.  הכוונה מקצועית מטעם סוכנות ביטוח תוביל להגנה ביטוחית המתאימה לצרכים של הלקוחות תוך מענה מקיף לשאלות . במסגרת הפגישה עם סוכנות ביטוח וותיקה יהיה ניתן לקבוע את הביטוח המתאים ביותר. טרם הפגישה, כדאי לערוך רשימה מסודרת הכוללת את תכולת המשרד ואת המוצרים השונים.

 

 

תגובות