הלימודים בבית הספר אוסישקין הושבתו הבוקר לשעתיים. המורה שהוכתה ע”י התלמיד עדיין מאושפזת
אתמול, התרחש אירוע אלימות חמור כלפי מורה בתוך כותלי בית הספר אוסישקין בעיר כפר סבא. תלמיד כיתה ד’ חבט באפה של מורתו והיא פונתה ומאושפזת עקב כך בבית חולים מאיר בעיר.
בעקבות האירוע החמור הסתדרות המורים השביתה הבוקר את הלימודים בבית הספר במשך שעה אחת ובמשך שעה נוספת יתקיימו שיחות בכיתות בנושא מניעת אלימות.
מאת: אירית מרק
מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דויד ציינה בתגובה לאירוע “בעיצומו של יום המורה – עובדת הוראה מקבלת מתלמיד אגרוף לפרצוף. עשרות מקרי אלימות כלפי עובדות ועובדי הוראה שהתקיימו רק בחודשים האחרונים ובממשלת ישראל שותקים. האם צריך להגיע חלילה לרצח של עובד או עובדת הוראה כדי שהמערכת תתחיל לזוז? התוכנית שהצגנו למשרד החינוך למניעת מקרי האלימות כלפי עובדי ועובדות ההוראה אומצה באופן חלקי בלבד. האירוע הקשה שהתרחש אתמול הוא עוד שיא בסדרה של מקרי אלימות קשים שהתרחשו בעת האחרונה. אני קוראת מכאן למשרד החינוך להתעשת, לקום ולעשות מעשה לפני שיהיה מאוחר מידי ונמצא את עצמנו חלילה עם קורבנות בנפש”.

מהעירייה נמסר “עיריית כפר סבא רואה בחומרה כל מקרה של אלימות ומגנה התנהגות זאת. הנושא יטופל בדרכים משמעתיות וחינוכיות שיגובשו בקרב הנהלת בית הספר, אגף החינוך ומשרד החינוך. אנו מצרים על הפגיעה החמורה במורה, מאחלים לה החלמה טובה ומהירה ומקווים כי תשוב לבית הספר במהרה”.

תגובות