חוזר (לביקור) בלשכה: ולד הגיע הבוקר לביקור בלשכת ראש העירייה החדש רפי סער, בן טיפוחיו

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, זכה הבוקר לביקור של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד, שהגיע לברכו לרגל כניסתו לתפקיד. במהלך הפגישה איחל ולד ברכות ואיחולי הצלחה ומסר כי “זה אתגר לא פשוט להתמודד עם תפקיד של ראש עירייה ואני מקווה שגם כל מי שצריך, נבחרי הציבור, המנהלים והעובדים יסייעו לו בכדי שהעירייה תצליח. ההצלחה שלו היא ההצלחה של תושבי העיר”.

ראש העיר רפי סער, יצחק ולד ורעייתו ורדה

כידוע יצחק ולד, שכיהן כראש העיר כפר סבא משנת 1982- 2003, ולפני כן כסגן וממלא ראש העיר ויו”ר איגוד ערים לתברואה בשרון. ולד הוא בן העיר שנולד, גדל והתחנך במוסדות החינוך העירוניים. ב- 2010 הוענק לו תואר אזרחות כבוד של כפר סבא.

רפי סער, ראש העיר אמר כי, “אני אוהב, מעריך ומוקיר את יצחק, שקידם את העיר, הביא לפיתוחה והפך אותה לעיר מובילה בתחומים רבים ובעיקר בתחומי החינוך והתרבות. עבדתי אתו במשך שנים רבות בשורה ארוכה של תפקידים ובתקופת כהונתי כמנכ”ל העירייה הובלנו יחד מהלכים רבים לרווחת התושבים. הערכים שלאורם הוא פעל לאורך השנים ימשיכו ללוות אותי בתפקידי כראש העיר”.

בתמונה: ראש העיר, רפי סער, יצחק ולד, ראש העיר לשעבר, ורעייתו ורדה.

בתוך כך, סער, הודיע על מדיניות “דלת פתוחה”, כחלק מתפיסת השקיפות העירונית אותה הוא מוביל ועליה דיבר רבות בקמפיין הבחירות שלו. במסגרת זו, יוכלו תושבי העיר להגיע אל לשכת ראש העיר בכל יום ג’ בין השעות 16:00- 19:00 ולשוחח ישירות עם ראש העיר ללא תיאום הפגישה מראש.

מדיניות זו הינה חלק מתפיסת השקיפות, השירות והניהול אותה מנהיג ראש העיר מיומו הראשון בתפקיד. מטרתה, ליצור דו שיח עם תושבי העיר באופן נגיש, קל ונוח, והיא מאפשרת לתושבים להשמיע, לשמוע ולהיות מעורבים בעשייה העירונית. מדיניות זו משיגה מטרה נוספת שהיא ייעול השירות העירוני לרווחת כלל התושבים.

מדיניות “דלת פתוחה” מצטרפת לשורה ארוכה של צעדים שביצע ראש העיר מיד עם כניסתו לתפקיד, בין היתר: פרסום מכרז מהנדס העיר, פגישות בנושא המאבק בתחנת הכוח מבוססת גז טבעי שאמורה לקום באזור וכמובן ההסרה הפיזית של דלת הזכוכית, שהפרידה בין לובי קבלת הקהל ללשכתו.

רפי סער, ראש העיר, “כפי שהבטחתי, התחלתי לעבוד למען הציבור כבר מיומי הראשון בתפקיד. אני מאמין שדיאלוג משותף ובלתי אמצעי עם התושבים, יאפשר לי להנהיג את העיר ותושביה באופן מיטבי”.

תגובות