מפחיד: 2 בולענים נפערו בגן ילדים עירוני ניצנים

2 בולענים נפערו בגן הילדים העירוני ניצנים בעיר. ההורים מודאגים מאוד ודורשים בדיקה מקיפה מאוד ומיצוק בטון בחצר “הביאו קבלן שסתם את הבורות שהתברר שהם בעומק 6 מטרים. המון הורים פנו לעירייה ולא הצליחו לקבל מענה האם כל החצר נבדקה ומה ניתן לעשות כדי לוודא שזה לא יקרה גם היום במקום אחר. המבנה כולו רעוע ואנחנו ההורים מאוד מודאגים. אי אפשר לסמוך על סתימה של החורים כי זה יכול להופיע במקום אחר. הכי נכון זה לבדוק הקרקע ולצקת בטון בכל החצר. על העירייה למצוא מקום חלופי בטוח עד שהליקויים יטופלו בגן”, אמרה אחת האימהות.

 

מהעירייה נמסר כי צוותי עיריית כפר סבא טיפלו בשני הבורות שנפתחו בחצר גן ילדים בעיר. “שני הבורות התגלו בצהרי היום על ידי צוות הגן, שהזעיק את הכוחות העירוניים שהגיעו מיד לטפל באירוע. עם הגעת הצוותים מאגף הביטחון, מהמחלקה לתחזוקת מבנים ומחלקת גני הילדים, המקום אובטח באמצעות גדרות ובשעה זו הוזמנה למקום משאבת בטון שתמלא את הבור. במקום  הוצב גם מאבטח עד סיום העבודות.  ככל הנראה מדובר במפגע שנוצר בעקבות מזג האוויר הסוער שפקד את אזורנו בסוף השבוע האחרון. יש להדגיש כי הגן פועל במתכונת צהרון בעקבות חג החנוכה, והילדים לא שהו בחצר עת נפתחו הבורות המדוברים. הילדים והצוות החינוכי נמצאים כעת במבנה הגן, שממשיך בפעילותו החינוכית הסדירה. הצוות החינוכי מעביר כעת פעילות מהנה וחווייתית לילדים”.

פרח אשר, סייעת בגן הילדים, “מיד כשהבחנתי בבורות שנפתחו הודעתי למוקד 106 של העירייה בנושא. הצוותים העירוניים הגיעו אל הגן, אבטחו את המקום וכעת מטפלים בתיקון המפגע. שגרת חיי הגן המשיכה כרגיל, ואני מודה לצוותים העירוניים שהגיעו למקום והעניקו את הטיפול המתאים”.

 

תגובות