בנס נמנע אסון: עץ נפל בצומת הרחובות הרצל וויצמן ליד בית הכנסת המרכזי

עץ נפל בצומת הרחובות הרצל וויצמן ליד בית הכנסת המרכזי, צוותים עירוניים הגיעו מידית למקום

מיד עם היוודע המקרה הגיעו למקום מנכ”ל העירייה והצוותים העירוניים על מנת לטפל בנפילת העץ בצומת ברחובות הרצל וויצמן ליד בית הכנסת המרכזי.
גורמי כיבוי אש הגיעו אף הם לסייע לצוותים העירוניים, שהגיעו למקום באופן מידי עם היוודע המקרה, גידרו את השטח ואבטחו אותו. בשעה הקרובה יגיע למקום אגרונום וצוות גיזום ויחלו עבודות לפינויו של העץ מהמקום. יש להדגיש כי אין כל פגיעה בנפש, שגרת החיים ברחוב לא נפגעה ואין כל חסימה של צירים.

מעירית כפר סבא נמסר כי, “הצוותים העירוניים וכל גורמי המקצוע הרלוונטיים הגיעו למקום על מנת לבדוק את שאירע. כעת מבוצעות במקום הערכות מצב ובקרוב יחלו עבודות לפינוי העץ שנפל”.

 

עץ נפל בצומת הרחובות הרצל וויצמן ליד בית הכנסת המרכזיצוותים עירוניים הגיעו מידית למקום מיד עם היוודע המקרה הגיעו למקום מנכ"ל העירייה והצוותים העירוניים על מנת לטפל בנפילת העץ בצומת ברחובות הרצל וויצמן ליד בית הכנסת המרכזי.גורמי כיבוי אש הגיעו אף הם לסייע לצוותים העירוניים, שהגיעו למקום באופן מידי עם היוודע המקרה, גידרו את השטח ואבטחו אותו. בשעה הקרובה יגיע למקום אגרונום וצוות גיזום ויחלו עבודות לפינויו של העץ מהמקום.יש להדגיש כי אין כל פגיעה בנפש, שגרת החיים ברחוב לא נפגעה ואין כל חסימה של צירים. מעירית כפר סבא נמסר כי, "הצוותים העירוניים וכל גורמי המקצוע הרלוונטיים הגיעו למקום על מנת לבדוק את שאירע. כעת מבוצעות במקום הערכות מצב ובקרוב יחלו עבודות לפינוי העץ שנפל".

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

תגובות