יולי גת, מנהלת קמפיין הבחירות הפכה ליועצת הסתרים של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער

יולי גת, כפר סבאית מזה 29 שנים, בת 55 נשואה ואם לבת, מי שניהלה את מטה הבחירות של ראש עיריית כפר סבא הנבחר, רפי סער, הפכה ליועצת הסתרים שלו ויד ימינו בעירייה.

סער נוהג לקיים את כל הפגישות משא ומתן שהוא מקיים עם יולי גת שכאמור הפכה לאשת סודו והיועצת האישית שלו. ברוב הפגישות עם המועמדים, נוכחת גת שהפכה בנוסף ליועצת הסתרים גם למי שמנהלת אישית משא ומתן מול המועמדים “רפי מקפיד למדר את עובדי העירייה מכל עניין פוליטי וההסכמים, אפילו המנכ”ל לא מעורב”, אומר עובד עירייה “הוא מתייעץ איתה בכל דבר ועניין והמועמדים התרגלו לראות אותה בלשכה שלו, גם עובדי העירייה התרגלו”.

אחד המועמדים סיפר כי לא התרשם שההבנה הפוליטית של יולי גת עמוקה או רבת ניסיון “היא בחורה נבונה אך לא מצליחה לחתוך, או לקחת החלטה חד משמעית. היא, כיד ימינו מכורח הנסיבות, וכמי שהפכה לדמות המשפיעה עליו ביותר, צריכה להבהיר לו ולהוביל אותו, לקבל החלטה חותכת ולא למשוך כל שיחה או דיון, למחר, מחרתיים, יום חמישי וחוזר חלילה. הדיונים במשא ומתן לא מובילים לדבר. אני יודע שהוא ישב עם סדבון, בשבוע שעבר, סיכם איתו שבראשון הוא יוצר איתו קשר ונפגשים להחליט ועד לרגע זה לא התקשר אליו בכלל. זה יותר חוסר רצינות וחוסר אמינות. לא ברור מה עובר עליו, הכל נראה מקרטע”.

על פי מקורבים לסער, יובל לוי וממה שיינפין מספר 2 שלו בסיעת תפו”ח, יכנסו לקואליציה בראשות סער. “ממה שהבנתי בין השאר יובל יקבל בין השאר ככל הנראה את האחריות על פלגי השרון”, סיפר אותו גורם.

על מועצת הנשים יש לחברות המועצה עדי סקופ ואוסנת ספורטה מוטיבציה לקחת על עצמן את ניהול הנושא, ברם, סער טרם הכריע למי ייתן התיק.

יובל לוי. חבר מועצת העיר

יצוין כי גת היא בעלת רקורד מרשים של עשייה. בוגרת הטכניון בהצטיינות בהנדסה, תעשייה וניהול ובעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. בעברה, כיהנה כמנכ”לית רשת הדיור המוגן ‘בית בכפר’ במשך למעלה מ-15 שנה. לאחר מכן, התבקשה ללוות את רשת ‘בית בלב’, רשת לדיור לגיל השלישי מקבוצת מכבי שירותי בריאות, בה שימשה כמנכ”לית כ-3 שנים.

בין לבין מרצה בתכניות לניהול מוסדות למבוגרים באוניברסיטת תל-אביב וחברה בוועד המנהל של האגודה הישראלית לגרונטולוגיה. היום היא בעלת עסק עצמאי המלווה יזמים בתהליכי הקמה של מוסדות לאוכלוסייה מבוגרת ובמקביל, מפעיל בית אבות, מחלקה סיעודית ושירותי רפואה וסיעוד עד הבית.

בתקופה הקמפיין אמר סער לשרון פוסט כי “הבחירה ביולי היא לא אמירה. במקרה שלה, פשוט בחרתי את המנהלת הטובה ביותר שנמצאת בעיר. היא תושבת העיר וחיה את העיר בצורה הטובה ביותר. אין צורך להביא כוחות מבחוץ, לעיר שלנו יש הכל”.

את המעבר לפוליטיקה יולי מסבירה דרך האהבה הענקית שהיא רוכשת לכפר סבא. “אני כפר סבאית מזה 29 שנים ואני רוכשת אהבה גדולה לעיר הזאת. התקופה הקשה שעוברת על העיר שלנו גרמה לי לחפש מועמד רציני שיוכל להנהיג את העיר. אני מכירה את רפי מתקופתו כמנכ”ל העירייה, תמיד הערכתי אותו. שהודיע על התמודדותו ידעתי שהוא האיש הנכון והחלטתי לסייע לו בכל דרך אפשרית וזאת למען העיר ותושביה”.

 

 

תגובות