תלמידי בתי הספר: בן גוריון, הירוק ע”ש שמעון פרס ורמז אירחו תלמידים מהמועצה האזורית אשכול

עיריית כפר סבא, בהובלת אגף החינוך המחלקה לחינוך יסודי, ובשיתוף הדס שגב ורן אופיר מהנהגת ההורים העירונית, בתי הספר: בן גוריון, הירוק ע”ש שמעון פרס ורמז וועדי ההורים יזמו פרויקט משותף בו אירחו תלמידים מבית הספר “יובלי הבשור” שבמועצה האזורית אשכול. כל אחד מבתי הספר הכפר סבאיים אירח שכבת גיל אחת והכין עבורם יום פעילות מגוון ומהנה. מטרת הפרויקט, “מחבקים את עוטף עזה” היא לאפשר לילדים אתנחתא, שינוי אווירה ויצירת קשרים חברתיים מתמשכים בין התלמידים.

בית הספר “בן גוריון” אירח את שכבת ג’ איתם הגיעו גם הצוות החינוכי והורים מלווים. כל תלמידי השכבה קיבלו את פניהם של האורחים ומקהלת בית הספר בניצוחה של תמי מירן המורה למוסיקה, שרה לכבודם את השיר “לא נעצור”, למילותיו של יורם טהר-לב. לאחר קבלת הפנים המרגשת, יצאו לפיקניק שכלל ארוחת בוקר מפנקת שהכינו ועדי כיתות ג’. במהלך היום הילדים לקחו חלק בתחנות מגוונות בהובלת הצוות החינוכי ותלמידיי הנהגת התלמידים והשכבות הבוגרות.

בית הספר הירוק ע”ש שמעון פרס אירח את תלמידי שכבת ה’, והכינו לכבודם קבלת פנים חגיגית ומרגשת. במהלך היום נערכה הפעלה ספורטיבית בשיתוף מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא וסטודיו לייף של שביט בתחנות הפעלה, ולאחר מכן התקיימה ארוחת צהריים משותפת. לסיום, הילדים החליפו ביניהם מכתבים אישיים וטלפונים לשמירה על הקשר.

אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, “אגף החינוך שמח להיות שותף מלא עם ההורים והצוותים החינוכיים, ויחד להוציא אל הפועל תוכניות ופרויקטים ייחודיים. אנו מברכים על ההזדמנות שניתנה לנו ועל הקשר עם תושבי הדרום שאפשרו ליצור את החיבור בין התלמידים הכפר סבאים והדרומיים. מפגש זה מחנך לערכים חשובים של נתינה, סולידריות ומעורבות חברתית לתלמידים”.

 

תגובות