אורית ליבוביץ תמלא את מקום מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, עד למינוי מנהל/ת אגף

אורית ליבוביץ, מנהלת מחלקת חינוך יסודי, נבחרה למלא את מקום מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, לאחר שאורלי פרומן הודיעה על סיום תפקידה בשבוע שעבר. יש לציין כי ליבוביץ תכהן בתפקיד זה במקביל לתפקידה הנוכחי, עד לאיתור מנהלת/ת לאגף החינוך במסגרת הליך מכרזי שמתקיים בימים אלה. נוסיף כי מועמדים שרוצים להציג את מועמדותם נדרשים להגיש את בקשתם עד לתאריך 13.1.19 בהתאם לדרישות המפורטות במכרז שפורסם באתר העירוני.

לליבוביץ רקורד מרשים ועשיר בעשייה החינוכית של למעלה מ- 20 שנות עבודה במשרד החינוך. היא בעלת תואר שני בחינוך מיוחד, תואר ראשון במדעי החברה- חינוך, אנתרופולוגיה וסוציולוגיה ובעלת תעודות בוגרת קורס ייעוץ ארגוני למערכות חינוך. בניסיונה הניהולי כיהנה במגוון תפקידים אותם מילאה בהצטיינות, ביניהם: סגנית מנהלת “מפתן השחר”, מנהלת בית הספר “רמז” ובשנתיים וחצי האחרונות מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך. מבין הישגיה ראוי לציין ביתר שאת על הובלתו של בית הספר “רמז” ממשבר לצמיחה במסגרתו הגיע המוסד להישגים בתחומי הלימוד ובתחומי המוגנות והאקלים הבית ספרי.

ראוי להוסיף כי ליבוביץ נולדה והתחנכה בכפר סבא והיא בוגרת של מערכת החינוך העירוני במוסדות החינוך: “ברנר”, “שז”ר” וכצנלסון. היא נשואה ואמא לשלושה ילדים בוגרים.

מעיריית כפר סבא נמסר, “עם הודעתה של אורלי פרומן ועד למציאת מנהל/ת אגף החינוך, מונתה ממלאת מקום לתפקיד וזאת על מנת שמערכת החינוך העירונית תמשיך להתנהל במצוינות. ליבוביץ הינה מנהלת מוערכת שמבצעת את עבודתה במקצועיות ובמסירות, ולכן נבחרה למילוי המקום. אנו מאחלים לה הרבה הצלחה במילוי בתפקידה”

אורית ליבוביץ, מ”מ מנהלת אגף החינוך, “אני מודה להנהלת העירייה על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד, ואמשיך לפעול למען תלמידי וילדי העיר. כל ילד זקוק שיראו אותו ויאמינו בו על מנת שיוכל להאמין בעצמו, למצות את יכולותיו ולהגיע להישגים. עלינו ליצור עבור הילדים סביבה מיטיבה ותחושת מוגנות על מנת לספק להם את התנאים הטובים ביותר לצמוח ולפרוח ערכית ולימודית, לבוגרים משכילים, מעורבים ותורמים לחברה בהלימה לשינויים של המאה ה-21”.

תגובות