השרון פוסט חושף : הרשימה המלאה של מי שיכהנו כסגני ראש העירייה, רפי סער

אדוני, סגן ראש העיר: דני הרוש ימונה בישיבת המועצה הקרובה לסגן וממלא מקום. כמוהו גם איתן צנעני ימונה לסגן. עילאי הרסגור הנדין ימונה לסגן שלישי ברוטציה. לאחר שנתיים וחצי יחליף את מקומו אורן כהן, נציג הליכוד בעיר. ההסכמים הקואליציוניים ייחתמו בימים הקרובים

=

אורן כהן עם ראש העירייה רפי סער

מאת: אירית מרק iritmark@gmail.com

=

אמנם לקח קצת זמן, אבל רפי סער, ראש העירייה החדש מוכיח שלזמן משמעות ותוצאות חיוביות עבור הציבור בכפר סבא. כמעט חודשיים לאחר שנבחר הוא יציג קואליציה רחבה למדי, שבה לא יהיו שותפים הסיעות של יוסי סדבון והדר לביא.

סער עמל קשה בשלושת השבועות האחרונים לבנות קואליציה עליה יוכל לסמוך שתהיה נאמנה לו ולציבור. בסופו של תהליך נקבע כי דני הרוש יד ימינו ימונה לסגן בשכר וממלא מקום ראש העיר. עו”ד איתן צנעני ימונה לסגן בתואר ויהיה אחראי בין היתר על אותם תחומים שהיה בעבר אחראי עליהם. יו”ר מרצ, עילאי הרסגור הנדין, ימונה לסגן לחצי קדנציה. אורן כהן, נציג הליכוד ימונה לסגן בשכר בחצי השני של הקדנציה. אורן כהן, חבר מוערך מאוד, בעל קשרים ענפים במשרדי הממשלה, ותיק ושקול, איש אהוד ונוח מאוד לעבודה. בהצלחה !

סגירת מעגל

דני הרוש. בן 57, נשוי +3+3 נכדים. עבד בעיריית כפ”ס כ- 35 שנים, מתוכם 25 שנים בתחום הדרכה וניהול מועדוני נוער, במקביל עבד בחברת גיבור סברינה כמנהל תפעול, בעירייה ביצע מגוון תפקידים ביניהם: מנהל המוקד העירוני, סמנכ”ל התפעול והשירות ומנהל אגף לאיכות הסביבה בעירייה. כיום סמנכ”ל תפעול בחברת מצדר בע”מ. הרוש חוזר כעת לעירייה בתפקיד הבכיר ביותר לאחר ראש העיר וסוגר מעגל, לאחר שפוטר לפני כשלוש שנים בערב חג, ע”י יהודה בן חמו. הרוש מוערך ואהוב מאוד על תושבי כפר סבא הזוכרים לו חסד על הנתינה האינסופית שלו והעבודה המושקעת  שעשה. אין ספק שיש לנוכחותו משקל משמעותי לבחירתו של רפי סער.

דני הרוש. סגן ומ”מ ראש העירייה

מי יהיה יו”ר האופוזיציה: לביא או סדבון

הדר לביא מצטרפת לאופוזיציה ובשבוע הבא יקבע מי מהסיעות ישמשו כראש האופוזיציה: סיעת הדר לביא או סיעת סדבון. “כשהתחלתי את המסע אל עבר כפר סבא מתקדמת, הבטחתי לכל התושבים ומעבר לכך, הבטחתי לעצמי, שבכל פוזיציה שבה אהיה – אתן את כל כולי עבור כפר סבא ותושביה. אם כראש עיר, אם כסגנית ואם כחברת מועצת העיר בהתנדבות באופוזיציה.  החלטתי, יחד עם חברי סיעתי, למלא את תפקידנו מתוך האופוזיציה העירונית. נקדם כפר סבא שקופה, גלויה. יחד נדאג למנהל תקין, למנהיגות אחראית ונטולת רבב. יחד נדאג לשיתופי פעולה מקדמים ומתקדמים. אלו אינן סיסמאות – אנחנו כאן בשביל לעבוד. חמש שנים במועצת העיר לפנינו – מספיק זמן לקידום החזון שלי עבור העיר הזאת. כן, גם תחת ההגדרה אופוזיציה. מגיע לכפר סבא להתקדם – ואני הולכת לדאוג לכך באופן אישי”.

הדר לביא. סער העדיף סגנים אחרים

יוסי סדבון הוציא בשלישי הכרזה על הצטרפותו לאופוזיציה “לפני כחודש פנה ראש העיר רפי סער לראש סיעת כפר סבא יוסי סדבון. בשיחה אישית שהתקיימה בלשכתו בעירייה ביקש ממנו להצטרף ביחד עם חברי סיעתו כשותפים לקואליציה. ראש העיר הדגיש בפניו שהוא רואה בו שותף בכיר בקואליציה זו. ראש הסיעה השיב בחיוב לפניית ראש העיר והנחה את צוות המשא ומתן לנהל את המפגשים בתום לב ובכוונה ממוקדת – טובת העיר היא מעל כל שיקול אחר. תוצאות הבחירות בסיבוב הראשון והשני מלמדות על רצון התושבים לראות את הסיעה כפעילה בכירה ומשמעותית בניהול העיר למען תושביה. הגענו למו”מ עם רצון ברור להוות גורם משפיע ושותף אמתי בתהליכי קבלת החלטות בעירייה. אנו מאמינים שהדבר יכול היה להתאפשר אם ראש הסיעה היה מתמנה לסגן ראש העיר וממלא מקומו. ראש העיר משיקולים השמורים עמו סרב למינוי של יוסי סדבון כסגן ראש העיר וסרב גם למינוי כממלא מקומו. המשא ומתן נמשך תקופה ארוכה מאד ללא סיבה וללא קבלת החלטות. בנסיבות הקיימות אנו רואים אפשרות לעשייה משמעותית יותר בשרות אופוזיציה חזקה ומשפיעה”.

יוסי סדבון. סער העדיף סגנים אחרים

 

 

 

תגובות