תנופת פיתוח עסקים בכפר סבא: תוך שבועיים הוענקו רישיונות ל- 16 עסקים מקומיים

עיריית כפר סבא, בהובלת מחלקת רישוי עסקים שבאגף ההנדסה, העניקה 16 רישיונות לעסקים מקומיים, וזאת מתחילת שנת 2019. וזאת כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לקידום העסקים המקומיים וכן לפתיחתם של מוקדי בילוי נוספים לרווחת תושבי העיר.

אחוז העסקים הפועלים בעיר עם רישיון עסק עומד על 87%, נתון גבוה בהרבה מהממוצע הארצי, נושא שלא מפתיע שכן עיריית כפר סבא מייחסת חשיבות רבה לתהליך חשוב זה, על מנת להבטיח הפעלה של העסק על פי חוק ושמירה על בריאות הציבור. במסגרת זו, פועלת בנחישות כך שכל העסקים הפועלים ברשות יפעלו בכפוף לדרישות החוק, ועל פיהן מעניקה את אישורי העסק וכן את חידושם.

במסגרת זו נוסיף כי העסק Plug In עתיד להתרחב ולהפעיל גם פאב מוסיקלי הפונה לצעירי העיר ויהווה מוקד בילוי נוסף לפלח אוכלוסייה זה. חשוב לציין כי רישיון עסק הינו הליך הכרחי וחשוב על פי חוק לקראת פתיחתו של עסק חדש. חוק רישוי עסקים מטיל חובת רישוי ופיקוח על מאות סוגי עסקים במוגדרים בצו רישוי עסקים, וזאת כדי להבטיח איכות נאותה של הסביבה, לרבות תנאי תברואה נאותים,  מניעת מפגעים ומטרדים, קיום הדינים הנוגעים לתכנון ולבניה,  קיום הדינים הנוגעים לשירותי הכבאות, מניעת סכנות לשלום הציבור והבטחה מפני שוד והתפרצות, בטיחות של הנמצאים במקום העסק או בסביבתו, מניעת סכנות של מחלות בעלי חיים, מניעת זיהום מקורות מים בחומרי הדברה, בדשנים או בתרופות ועוד.

רפי סער, ראש העיר, “עיריית כפר סבא רואה חשיבות רבה בהסדרת רישיונות העסק של כל העסקים בעיר כפר סבא ומשקיעה בכך משאבים רבים. כחלק ממדיניותי אפעל כך שכפר סבא תהווה מוקד אטרקטיבי למשיכה של צעירים כפר סבאיים בפרט וכן של צעירים מכל אזור השרון בכלל”.

תגובות