הצבעה דרמטית באישור סגני ראש העיר: איתן צנעני הוא הסגן היחיד שקיבל פה אחד

ברכות לסגני ראש העיר שאושרו אמש ברוב קולות: עו”ד איתן צנעני קיבל מלוא הקולות שהצביעו “פה אחד”, ואף זכה למחיאות כפיים ממושכות מהרגיל מהקהל. בנאומו הודה לכולם על התמיכה. רעייתו של צנעני ובנו, הגיעו לראשונה לאירוע החגיגי אמש. צנעני הצליח לקצור הישגים יפים מאוד בבחירות ועלה משני מנדטים לשלושה. ההסכם הקואליציוני עתיר התפקידים החשובים ביותר בעירייה, מעניק לו בנוסף לסגנות גם תפקיד של ממלא מקום ראש העיר. בנאומו לא שכח צנעני להודות לראש העירייה למנהלת המטה שלו יולי גת ולאשתו “שלושה חודשים היא כמעט לא ראתה אותי ועוד שבועיים כשנעלמתי לסיבוב השני”.

יצוין כי גם שאר הסגנים פרגנו ליולי גת, יד ימינו של סער.

יולי גת

בהמשך אושר תפקידו של עילאי הרסגור הנדין כסגן לחצי קדנציה. רובם תמכו והצביעו בעד להוציא צביקה צרפתי שהתנגד. נמנעו הדר לביא ואמיר סילבר. 

מאת: אירית מרק

מינויו של אורן כהן לסגן ברוטציה, גם זכה כצפוי לרוב קולות. הוריו, משפחתו וחברי סניף הגיעו אמש לישיבה ועטפו בחום רב את כהן שזכה להישגים נאים ביותר עבור הסניף. הצביעו נגד: סיעת יוסי סדבון הכוללת את תהילה מימון וקרן גרשון. גם כאן נמנעו הדר לביא ואמיר סילבר.

גם משפחתו של דני הרוש הכוללת 6 אחים, אשתו רחל ובני משפחה נוספים הגיעו לערב המרגש. מינויו של הרוש עבר ברוב קולות להוציא 3 שהתנגדו : צביקה צרפתי יוסי סדבון ותהילה מימון. חברתם לסיעה קרן גרשון החליטה לתמוך במינויו של הרוש

הדר לביא ביקשה את זכות הדיבור והפליגה בדברי הלל ושבח לדני הרוש “השם שלך כ”כ טוב בעיר, אתה כ”כ אהוב אבל לא קיבלתי דו”ח על מה שקרה בחי פארק לפני 6 שנים”.

איתי צחר, מנכ”ל העירייה הבהיר כי  :”אין ולא היה שום קשר לדני הרוש”.

לא ברור מדוע אך הדר לביא וחברה לסיעה החליטו למרות התשבחות להימנע בתמיכה במינויו של הרוש לסגן ומ”מ.

צילום חופש

 

תגובות