המדריך השלם לקניית ג’קוזי

ישראלים רבים חולמים על ג’קוזי בבית או בחצר הפרטית כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומאפשרות לשכשך במים החמימים וליהנות מכל היתרונות של שהייה ורחצה בג’קוזי. אם גם אתם החלטתם סוף סוף לשדרג את חייכם על ידי ג’קוזי מרגיע במתחם הביתי – עליכם לפנות לחברה מקצועית ומובילה בתחום.

כדאי שתדעו שבשנים האחרונות שוק הג’קוזי בישראל מאוד התפתח וכולל מגוון רחב של דגמים. כדי להקל על ההחלטה, אספנו בשבילכם את הנקודות העיקריות בהן צריך להתחשב כשבאים לבחור ג’קוזי. הצוות המקצועי של חברת ספיר פול ממליץ מניסיונו להתייחס לגורמים הבאים בעת בחירת ג’קוזי לבית: גודל, מותג, מחיר, אחריות, שירות, תדירות השימוש, מיקום בבית, אביזרים נלווים, תפעול נוח, זרמים, צריכת חשמל ועוד.

מיקום במתחם הביתי וסוג ההתקנה

תכננו בקפידה היכן למקם את הג’קוזי, כאשר יש אפשרות להתקין את המוצר בתוך הבית, בגינה, במרפסת או על הגג. אם בחרתם להתקין את הג’קוזי במרפסת או בגג תצטרכו להשיג אישור קונסטרוקטור או מהנדס, שיבטיח כי המשטח יכול לשאת את העומס המופעל עליו. אם המיקום הוא בגינה או בתוך הבית – לא תצטרכו אישורים מיוחדים וההתקנה יחסית מהירה. כמו כן, כדאי לדעת כי קיימות שתי צורות התקנה מקובלות – מיקום עילי או ג’קוזי השקוע באדמה. כל התקנה דורשת תכנון והיערכות אחרת, וגם העלויות משתנות.

מידות וצורת הג’קוזי

תכננו את מידות השטח שיתפוס הג’קוזי – אורך, רוחב והיקף. השלב הבא הוא בחירת צורת הג’קוזי הרצויה. כאן יש אפשרויות רבות – עגולה, ריבועית, מלבנית, או צורה אחרת בהתאמה לדרישות ולצורכי העיצוב של הלקוח. כאשר בוחרים ג’קוזי לבית יש להתייחס לגודל המוצר ולמידת התאמתו לתדירות ואופי השימוש, מספר בני המשפחה, תנאי שטח ועוד.

קביעת מסגרת התקציב

חשוב לדעת כי ההוצאה הכלכלית לא מסתיימת ברכישת הג’קוזי בלבד והתקנתו, ופעמים רבות יש צורך לרכוש גם אביזרים נלווים כדי להפעילו. לג’קוזי בחצר, למשל, יש לקחת בחשבון עלויות של הכנת השטח, לעתים יש לבצע עבודות עפר לפני התקנת המערכת, ובדך כלל יש להכין תשתיות מים וחשמל. בנוסף, יש אביזרים נלווים לשדרוג חוויית הרחצה, לבטיחות לסינון מים ולניקוי המערכת, למשל פילטרים מיוחדים, כיסוי לג’קוזי למניעת אידוי מים ולהגנה מפני חדירת לכלוכים, פתרונות תאורה ועוד.

בדיקה מהבית

הבדיקה הראשונית מהבית כוללת מספר שלבים פשוטים:

  • חיפוש באינטרנט – חפשו את החברות המובילות, המשווקות ג’קוזי בישראל. בדקו האם יש תלונות צרכנים או תביעות בבית המשפט נגדם. אפשר גם לחפש בפורומים של צרכנים לקבל המלצות על חברות מובילות.
  • המלצות מחברים – שוחחו עם חברים שהתקינו בחמש השנים האחרונות ג’קוזי בביתם. שאלו אותם מה חוות דעתם על הג’קוזי, ההתקנה והשירות שהחברה מספקת.
  • שיחה טלפונית עם נציג החברה – שוחחו עם נציג החברה בטלפון, בררו שיש אולם תצוגה בו תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים, וחשוב לבקר במקום כדי להתרשם מהדגמים השונים ולקבל ייעוץ מקצועי. חשוב מאוד שגם נציג החברה יגיע לביתכם לייעוץ אישי. כמו כן בררו אתו מהי מידת והיקף האחריות שהחברה מציעה, ומה השירות לג’קוזי שהיא מבצעת.  

 

תגובות