מרטין בוקסדורף- יועץ משכנתא מומחה לפושטי רגל לשעבר. לאחר הפטר

שלום רב לכם, שמי מרטין בוקסדורף ואני כבר עשר שנים משיג משכנתאות עבור אנשים שעברו פשיטת רגל, קיבלו הפטר ועכשיו רוצים לקחת משכנתא. כבר עשור שנים אני נלחם מול הבנקים למשכנתאות ומצליח להשיג משכנתאות עבור האנשים עם המקרים המורכבים ביותר שיכולים להיות.

אתם בטח מבינים שאחרי פשיטת רגל הבנקים בכלל לא מעוניינים לתת אשראי ולו הקטן ביותר, בטח שלא משכנתאות של מאות אלפי שקלים. בדיוק בשביל זה אתם צריכים להיעזר במומחה שיודע לעשות את העבודה הזו, יודע להילחם מול הבנקים כדי להשיג לכם משכנתא.

אני חייב לציין כבר מההתחלה, אני לא מיד מצליח להביא משכנתאות. לצערי. אבל בהרבה מאוד מקרים- אני מביא הצלחות ומשמח מאוד את האנשים שאני עובד עבורם. הקשרים שלי מול הבנקים הולכים 10 שנים אחורה ואני מצטיין במקרים הכי קשים ומורכבים שיכולים להיות.

איך הדברים עובדים?

אז הנה ככה. כדי לצאת לבנקים ולהשיג לכם משכנתא, אני צריך לבנות “סיפור מקרה” כלומר לבנות שרשרת של הסברים שמתאימים לעובדות בפועל ויכולים להקל על הבנקים לאשר משכנתא, במצבים שהם לא רוצים לאשר. בואו ניעזר בדוגמה: נניח שאדם כל שהוא עבר פשיטת רגל- זאת עובדה.

אבל יש הבדל בין העובדה היבשה הזו לבין אדם שעבר פשיטת רגל, לבין אדם שעבר פשיטת רגל כי השותף שלו ברח עם הכסף והוציא הרבה מאוד צ’קים שהוא פיזר בכל מיני מקומות וגמר לאדם שאנחנו מדברים עליו את העסק. נכון שזה לא בדיוק אותו דבר? הסבר מפורט ולא רק עובדה יבשה.

לכן, אנחנו צריכים לשבת ביחד ולהכין את כל ההסברים הנדרשים ואת כל הסיבות למה הדברים קרו כמו שהם קרו ועל סמך העובדות הקיימות לספר סיפור שיכול להתאים לעובדות. תבינו, ההסברים לא משנים את העובדות, אבל זה מעט מרכך אותן.

לאחר שבנינו יחד את ההסברים ואת העובדות, אני יוצא לשטח במטרה לבדוק מול אנשי הקשר שלי בבנקים, איך ובאיזה צורה ניתן להתקדם כדי לקבל משכנתא. שוב, אני לא מצליח בכל מקרה נתון. אבל הרבה מאוד מקרים- אני מצליח להביא בהם אישורי משכנתא, במצבים שהאנשים כבר לא האמינו שזה יכול לקרות.

מה קורה בעצם לאחר פשיטת רגל?

חשוב להבין, משכנתא לאחר פשיטת רגל היא דבר מורכב במיוחד. הבנקים מחזיקים בסטטיסטיקה שאומרת: אחרי שאדם עבר פעם אחת פשיטת רגל, יש סיכוי מעולה שהוא יעבור פעם נוספת פשיטת רגל. מבחינת הבנקים זו סכנה גדולה והם לא רוצים לתת משכנתאות לאנשים אחרי פשיטות רגל.

המטרה שלי כאן היא להיכנס לתמונה ובכל זאת להפוך את התמונה על פיה ולהשיג משכנתא. מה שחשוב לי להגיד זה שאני מציע בחום לא לנסות להשיג משכנתא לבד, כל בנק שתהיה לכם דחייה בו, זה בנק אחד שלא ניתן יותר לעשות איתו כלום.

מרטין- 0508116397

 

תגובות