איפור עיניים

כל אישה מעניקה תשומת לב מיוחדת לפניה ומטפחת אותן בכל הזדמנות, בין היתר, בגלל  שהן מהוות מעין כרטיס ביקור שלה. נשים וגברים רבים אומרים כי האיברים הראשונים בהם הם מביטים אצל כל אישה הם העיניים. זאת אחת הסיבות שבגללן אישה משקיעה באיפור פנים ועיניים זמן רב. כך, הדבר כל אימת שהיא יוצאת לרחוב, ובמיוחד כאשר היא מוזמנת לאירוע חגיגי. ההשקעה הרבה ביותר היא כאשר האירוע הוא שלה, ואכן, כלות מקדישות זמן רב ביום החתונה לאיפור כללי ולאיפור עיניים. במקרים מסוימים הן מגיעות לסלון לכלות לצורך כך ולטיפולים נוספים, ובמקרים אחרים, הן מזמינות אליהן מאפרות אשר מתמחות בנושא. לרוב, המאפרות המוזמנות מאפרות  נשים נוספות מקרב המשפחה.

איפור עיניים חייב להתבצע בתהליך מסודר ובשלבים. להלן השלבים הנדרשים בעת איפור קלאסי:

  1. יש למרוח שמן מזין על עור הפנים ומעליו מייק אפ בגוון העור. מתחת לעיניים יש למרוח קונסילר.
  2. יש להדגיש בעיפרון שחור את קו הריסים הפנימי והחיצוני של העין, בהמשך מטשטשים בעזרת ספוגית שבצדו השני של העיפרון. מורחים צללית שחורה בצמוד לקו העיפרון ומטשטשים במברשת איפור.
  3. בשלב הבא מטפלים בעפעפיים ומורחים עליהם צללית במרקם של קרם בגוון כהה. ניתן לבחור בגווני אפור, שחור או חום. מעליה יש למרוח צללית שחורה.  מטשטשים מסביב לעיניים במברשת טשטוש. מעגלים את הריסים במעגל ריסים ומורחים עליהם מסקרה.

 

  1. השלב האחרון נועד להשלמת מראה הפנים. בשלב זה יוצרים הצללות מתחת לעצמות הלחיים עם ברונזר. מניחים על תפוחי הלחיים סומק ומושחים שפתון בצבע מתאים על השפתיים.

איפור עיניים קלאסי מתאים ביותר לנשים בעלות עיני שקד. יחד עם זאת, מאפרת מקצועית יודעת להתאים את האיפור גם למקרים בהם מבנה  העין אינו אידיאלי. ניתן למצוא עיניים קרובות אחת לשנייה, רחוקות אחת מהשנייה, נפולות, גדולות, שקועות ובולטות. מאפרת מנוסה מנסה, לרוב, לטשטש מצבים כאלו ולנסות להגיע לתוצאה של מראה הקרוב ביותר לעיני שקד. היא עושה זאת במגוון שיטות ובעזרת התכשירים השונים דוגמת המסקרה, הצלליות, עיפרון האיפור וכדומה. היא תעשה זאת על ידי קווי תיחום עבים או  דקים, מריחת צללית בגוונים שונים ובנקודות שונות על עור העיניים והעפעפיים, על ידי עיצוב גבות מתאים למבנה העין ועוד. הרצון הוא, כמובן, להבליט את האלמנטים היפים והנאים בעין ולצמצם עד למינימום פגמים.

נשים רבות מקפידות להתאפר אצל מאפרת קבועה המכירה היטב  את פניהן. היא יודעת איך לטפל בעור סביב העיניים, איך למרוט את הגבות וכדומה. היא מכירה את התכשירים השונים המתאימים לפני ועיני האישה, כך, שאיפור הפנים והעיניים יהיה מוצלח בכל הזדמנות. עיניים מביעות סוגי רגשות רבים, שמחה, אהבה, חיבה, כנות ונוספים אחרים. מומלץ לנשים אשר רוצות איפור עיניים מקצועי ואיכותי לקבל שירות אצל מאפרת היכולה לסייע בהבעת רגשות אלו באמצעות העיניים.

 

 

תגובות