יישר כח לעמירם מילר שאמנם לא נבחר למועצה, אך הסכים לקבל על עצמו את תפקיד מחזיק תיק הרווחה

עמירם מילר, חבר מועצת העיר בארבעים השנה האחרונות ביניהם כיהן גם כסגן ראש עיר בעבר. אמנם לא הצליח להכנס למועצה בבחירות האחרונות, אך מוכיח כמו תמיד, כי הוא הראשון להתגייס למען אחרים.

ראש העירייה רפי סער, פנה למילר וביקש ממנו לעמוד בראשות תיק הרווחה. הסיבה: חברי הקואליציה העדיפו תיקים אחרים. פנינו לחברי מועצת העיר וביקשנו התייחסותם ונביא תגובתם כאן לכשתתקבל.

יצוין כי בישיבת מועצת העיר האחרונה פנה ראש העירייה רפי סער, לכל חברי האופוזיציה והזמין אותם לחבור לקואליציה ולקחת על עצמם תיקים במסגרת הקואליציונית. פנינו גם לאופוזיציה ונביא תגובתם לכשתתקבל.

עדי לוי סקופ הגיבה לדברים “בחרתי בתיקים אשר באמצעותם אוכל להגשים את ההבטחות שנתתי ערב הבחירות לציבור בוחריי. תיק התרבות והפנאי, מועצת הנשים ותיק השכונות הירוקות, אילו 3 תיקים משמעותיים ביותר וכבדי משקל המצריכים הקדשת זמן רב מסביב לשעון ובהתנדבות מלאה. אני מקווה כי בקדנציה הבאה יהיו נציגים נוספים מסיעת “הרשימה שלנו” במועצת העיר ונוכל לקחת עוד תיקים תחת טיפולנו, כולל תיק הרווחה”.

אורן כהן בתגובה:”התיק מעולם לא הוצע לי ולכן לא סירבתי. את התיק הזה ניתן להחזיק בחרדת קודש רק מי שעיקר זמנו במשרדי העירייה ואיננו יכול להתאים לאדם העושה את מלאכתו בהתנדבות ומתפרנס במקום אחר כמו חלק מחברי המועצה וכמוני לשם דוגמא”.

מאת: אירית מרק

עמירם מילר אמר ל  כי “אני מתפלא על חברי המועצה המכובדים שלא לקחו תיק כל כך חשוב. ראש העיר, רפי סער, פנה אלי וביקש שאקח את התיק על עצמי וכמובן שהסכמתי ללא היסוס, וברצון מתוך הרגשה של שליחות לטפל בנושאים החברתיים, הקשים שעומדים בפני הוועדה. לפי דעתי יש הרבה מה לעשות. אני מצפה לעזרת חברי המועצה, וכמובן של ראש העיר, כדי שהוועדה תוכל לתפקד ולצמצם עד כמה שאפשר את הצורך בשירותים החברתיים בעיר הזאת”.

דן ברק פעיל החברתי מסר כי מדובר בסגירת מעגל עבור משפחת מילר שכן רעייתו, לילית, ייסדה את עמותת מלוא הטנא והייתה נכונה שנים רבות לעזור למשפחות מעוטות יכולת בעיר.

עמירם מילר. צילום: תומר דואק

המינוי יובא לאישור בישיבת המועצה הקרובה.

 

 

תגובות