חברי המועצה אמיר סילבר וצביקה צרפתי ביקרו בחריפות מינוי עוזר אישי לסגן ראש העיר, עילאי הרסגור הנדין

אמש בישיבת מועצת העיר אושר מינויו של יניב בלייכר כעוזרו האישי של סגן ראש העירייה, עילאי הרסגור הנדין, כפי שחשפנו בלעדית השבוע

מאת: אירית מרק

עילאי הרסגור-הנדין. צילום- ליאור פילשטיינר

המינוי עבר בשקט יחסית להוציא דברי ביקורת שהעלו חברי המועצה צביקה צרפתי ואמיר סילבר.

אמיר סילבר פתח ואמר כי מדובר בתקדים “מדוע הוא צריך עוזר אישי אני מנסה באמת להבין. מדוע נדרש ומה עלות שכרו”.

אורן כהן, המיועד לסגנות הטיח בסילבר “אתם עשיתם בדיוק אותו הדבר כשחתמתם על הסכם קואליציוני”.

אמיר סילבר
צביקה צרפתי אמר כי “נבחר ציבור שמגיע לעבוד, צריך לעבוד. כסגן ומ”מ שנים רבות, אני יכול לומר באחריות ובוודאות, התפקיד של העוזר אינו נדרש. מי שיש לו מזכירה טובה זה מספיק. התושבים יוכלו לקבל כל השרותים מהסגן ומהמזכירה. אפשר לעשות עם הכסף הרבה מאוד דברים אחרים. לפני שעושים את זה צריך לחשוב טוב טוב. זה אפילו לא אושר בתקציב 2019”.

כך או כך, למרות דברי הביקורת החריפים של חברה לסיעה, דווקא יו”ר הסיעה הדר לביא תמכה במינוי. חבר אחר בסיעה, פנחס כהנא, נמנע.

הדר לביא. תמכה במינוי
עוד התנגדו, צביקה צרפתי וגם קרן גרשון, תהילה מימון ויוסי סדבון.
עילאי הרסגור הנדין, סגן ראש העירייה:”על מנת לבצע מדיניות ולהוביל שינוי יש להיעזר באנשים הטובים ביותר. בנוסף לעובדי העירייה הנהדרים, שבחמש השנים האחרונות ראיתי כמה הם יכולים לעשות כשמאמינים בהם ונותנים להם את הכלים המתאימים, ביקשתי מיניב בלייכר, שהוכיח יכולות מרשימות בתחום הסביבתי, להצטרף אלי ולהיות מכפיל כוח בתחומי התחבורה והקיימות. כיו”ר עמותת “אזרחים למען אוויר נקי” יניב בלייכר הוביל שינויי חקיקה והשגת תקציבים ממשלתיים לטיפול בסוגיות סביבתיות. יניב הוא בדיוק מסוג האנשים שהיינו רוצים לראות בתוך המנגנון העירוני, ואני מעודד סגנים וראשי עיריות נוספים להשתמש במשרות אמון על מנת להכניס אנשים איכותיים ומקצועיים כמוהו לתוך העיריות”.

תגובות