איך לבחור בית ספר לאיפור

נשים רבות נמשכות באופן טבעי ללימודי איפור, זהו מקצוע מרתק ומאתגר עם הרבה סטייל, אופנה וזוהר. אם יש לך נטייה אישית לתחום האסתטיקה והאיפור המקצועי, ואם ברצונך להפוך את תחביב האיפור למקצוע מכניס – את מוזמנת להצטרף לעולם המרתק של האיפור המקצועי. הצעד הראשון כדי להשתלב בעולם האיפור והאופנה מתחיל בבחירה נכונה ושקולה של בית ספר מקצועי לאיפור, שיענה על הרצונות שלך, וילמד אותך מיומנויות איפור מקצועיות.

כאשר את באה לבחור בין בתי הספר השונים לאיפור, חשוב שתשימי לב למספר קריטריונים חשובים שיסייעו לך לקבל החלטה שקולה ועניינית, למשל ותק בית הספר לאיפור, סגל מרצים, מוניטין בתחום האיפור, מיקום, קשרים מקצועיים, עזרה לתלמידים להשתלב בתעשייה וכיוצא בזה.

המוניטין ותיק העבודות של צוות המורים

חשוב לברר מי הקים את בית הספר ומי צוות המורים המלמדים בו. מומלץ לגלוש לאתר של בית הספר ולבדוק מי מרצה בקורסים, מהו הרקע המקצועי של המרצים ועלייך להבין האם את מתחברת לסגנון האישי שלהם. תוכלי לברר מידע זה ולצפות בתיק העבודות שלהם באתרי האינטרנט השונים ומשיחות עם חברותייך, המתעניינות ומבינות בנושא הזה, וכמובן כדאי להסתמך על חוכמת ההמונים ולקרוא חוות דעת על המקום ועל איכות הקורס.

יציבות

רצוי לבחור בית ספר מקצועי לאיפור שקיים כבר שנים רבות. מוסד לימודים ותיק מספק קרקע כלכלית ומקצועית יציבה עבור תלמידיו. נושא זה חשוב כדי להבטיח את הקשרים בקהילה המקצועית ובתעשייה, כך לדוגמה מיקי בוגנים – בית ספר לאיפור מהמובילים בארץ, מציע רשת קשרים ענפה בתעשיית היופי, האסתטיקה והאופנה, וכך הבוגרים יכולים להשתלב במגוון משרות נחשקות. בנוסף, יציבות זו מאפשרת לך שקט נפשי, כיוון שתדעי שבית הספר לא ייסגר באמצע קורס האיפור.

נגישות וזמינות

וודאי כי בית הספר נמצא במקום מרכזי ונגיש יחסית למקום מגורייך, וכי ניתן להגיע אליו בקלות ברכב או בתחבורה ציבורית. כמו כן בדקי שיש חניה בשפע ליד בית הספר, אם את מתכננת להגיע ברכבך.

השתלבות בעבודה תוך כדי ולאחר הלימודים

בתי ספר מוכרים יציעו לך לימודי סטאז’ תוך כדי הלימודים, והפניה למקומות תעסוקה לאחר סיומם. נושא זה חשוב ביותר כדי למצוא עבודה בתחום האיפור לאחר סיום הלימודים, וכדי להשתלב במהירות בתעשיית האופנה והיופי.

חוויה אישית

בדקי האם מישהי מחברותייך למדה קורס בבית הספר, ושוחחי אתה על החוויות שלה במהלך הלימודים. תוכלי למצוא חוויות אישיות של בוגרות הקורסים גם באינטרנט, כדי להבין האם הלימודים הם מגוונים, מקצועיים, כיפיים ובאווירה תומכת ונעימה.

ליווי וקשר מקצועי לאחר סיום הלימודים

בתי הספר הרציניים מציעים לבוגריהם קורסי המשך והשתלמויות למאפרים מקצועיים, כדי להישאר מעודכנים בטרנדים המתחדשים בתעשיית האיפור. כמו כן הן מציעים ליווי אישי לתלמידים, הליווי האישי מאפשר להם להתמחות בתחומי איפור נוספים, להרחיב את הידע ולרכוש טכניקות איפור חדשות וטרנדיות גם לאחר סיום הלימודים בקורס האיפור המקצועי.  

תגובות