עיריית כפר סבא זכתה בתחרות מצטייני המחשוב הארצי IT-AWARDS בנושאי שירות והכנסות על ארבע מערכות טכנולוגיות שפיתחה

עיריית כפר סבא, זכתה בתחרות ה IT-AWARDS בהפקת “אנשים ומחשבים” על ארבע מערכות טכנולוגיות שפיתחה: העוזר הדיגיטלי לתושב, זימון תורים עד הבית, אישור לטאבו ושירותים דיגיטליים לתושב. המערכות שלעיל אופיינו כחלק מפרויקט Kafas- IT, עליו קיבלה העירייה את אות החדשנות לשנת 2018. מטרתו של הפרויקט, מציאת פתרונות דיגיטליים וחדשניים, בדמות מערכות מחשוב, לצרכים המתעוררים באגפי ובמחלקות העירייה, מתוך חזון העיר הירוקה וכדי לחסוך במשאבים כלכליים וכוח אדם ולהעניק לתושב שירות איכותי ויעיל יותר.

כאמור, בזכות ארבע מערכות זכתה עיריית כפר סבא בתחרות. הראשונה, בהובלה וביצוע של אגף השירות וההסברה- מערכת זימון תורים מהבית לקבלת שירות במשרדי העירייה. באמצעות המערכת,  תושבי העיר בוחרים את השעה והתאריך המתאימים להם לפגישה עם נציג שירות בעירייה. כל תושב המעוניין להיפגש עם נציגים מאגף ההנדסה, אגף ההכנסות או מחלקת גני הילדים, קובע תור לפגישה באמצעות אתר העירייה. ההגעה למערך זימון התורים נעשה באמצעות הקלקה על “זימון תורים “הנמצא במסגרת “שירותים בקליק” באתר, שעם קליטת הבקשה מאשרת את התור שנקבע. כמו כן, בעת ההגעה למשרדי העירייה על התושב להקליד את מספר הטלפון שלו בעמדת זימון התורים. מדובר במערכת שפותחה לצורך ניהול התור באופן מיטבי, ובמטרה לחסוך בזמן לתושב.

מערכת נוספת. בהובלה וביצוע של אגף ההכנסות הינה מערכת לניהול תהליך מתן אישור לטאבו לתושבים ועסקים. מדובר על פלטפורמה דיגטלית שמאפשרת לתושבי העיר להגיש בקשות לאישורים לטאבו מרחוק ולקבל את האישור במהירות ויעילות תוך מתן עדכונים לתושבים בנוגע להתקדמות התהליך. מדובר על פלטפורמה לניהול תהליך חוצה ארגון בצורה יעילה ומיטבית.

בנוסף, זכתה מערכת העוזר הדיגיטלי לתושב בשיתוף Membit והחברה לאוטומציה אשר מטרתה לשפר ולייעל את התקשורת של התושב עם הרשות. מדובר על צ’אט בוט שמסייע באיתור מידע באתר העירוני, בפתיחת פנייה למוקד 106 וביצוע תשלומים לרשות באופן מקוון.

בתמונה מימין: איתי צחר- מנכ”ל העירייה, אורטל בדש- סגנית מנהלת אגף הכנסות, דני הרוש- סגן ראש העיר, רפי סער- ראש העיר, איתן צנעני- סגן ראש העיר, צאלה וקסמן גונן- סמנכ”לית שירות והסברה, גלית שניידר מימרן- מנהלת אגף הכנסות, ליאור גפן- מנהל מחלקת שירות ומוטי סרודי- מנהל אגף המחשוב

ראש העיר, רפי סער, “בעיניי העירייה היא נאמן התושבים, ועלינו לספק עבורם את השירות הטוב והמתקדם ביותר. אנו נשקיע משאבים רבים בקידום שירות חדשני, ובקיצור תהליכי השירות לתושבים. שירותים אלו הם סנונית ראשונה לעשייה בתחום.”

עו”ד איתן צנעני, סגן ראש העיר, “שירות מיטבי ונגיש לתושב הם מאבני הליבה של ארגון נותן שירות. אנו מובילים תהליכים חוצי ארגון במטרה להנגיש את השירות לתושבי העיר ולחסוך להם זמן מיותר. נמשיך לפעול כשלנגד עינינו טובת התושבים”.

מוטי סרודי, מנהל אגף המחשוב ומערכות המידע, “זו הפעם השנייה ברציפות שבה עיריית כפר סבא מועמדת בתחרות המכובדת והיוקרתית בתחום המחשוב. זכייה ב”פרס האוסקר” של ההייטק הישראלי שם את עיריית כפר סבא בראש הפירמידה הארצית”.

 

תגובות