ד”ר אורי ארבל גנץ מונה למנהל אגף החינוך בעיריית כפר סבא

ד”ר אורי ארבל גנץ מונה למנהל אגף החינוך בעיריית כפר סבא, וזאת בתום הליך מכרז שהתקיים לאחרונה ואליו נגשו 34 מועמדים. ד”ר אורי ארבל גנץ מחזיק בתואר Ph.D במדיניות ומנהל ציבורי מטעם אוניברסיטת תל אביב. כמו כן, מחזיק בתואר M.A במדיניות ציבורית ובתואר B.A במדע המדינה, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. הוא בעל תעודת הוראה ממכללת סמינר הקיבוצים ומורה מוסמך בספרות, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אגף החינוך בעיריית רמת השרון. אורי מתגורר בכפר סבא בעשרים השנים האחרונות ואב לשני ילדים. בעברו שימש כחבר הנהגת ההורים בעיר במשך תשע שנים.

אורי ארבל גנץ

ד”ר ארבל גנץ מחזיק ברקורד מקצועי רב שנים בתחומי החינוך, האקדמיה והמגזר הציבורי. במהלך הקריירה המקצועית שימש כמרצה וחוקר במוסדות להשכלה גבוהה, ביניהם: אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת תל אביב, המרכז הבינתחומי בהרצליה ורבים נוספים. כמו כן, כיהן כדיקאן הפקולטה לחברה ולתרבות וכן כראש ביה”ס לחברה וממשל במכללה האקדמית בית ברל. ד”ר ארבל גנץ מחזיק גם בניסיון מקצועי בתחום הייעוץ הארגוני במסגרתו ליווה ארגונים מובילים במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי.

נזכיר כי בחודשים האחרונים כיהנה אורית ליבוביץ כממלאת מקום מנהלת אגף החינוך והובילה את האגף בהצלחה גדולה לאחר שאורלי פרומן סיימה את תפקידה. במקביל שימשה ליבוביץ גם כמנהלת מחלקת חינוך יסודי, בו היא ביקשה להישאר ולכן לא ניגשה למכרז המדובר. עם סיום תפקידה אמרה אורית ליבוביץ כי “נעתרתי לבקשת הנהלת העיר למלא את מקומה של מנהלת האגף באופן זמני ועד לבחירת מנהל במכרז. אני מודה להנהלת העיר על האמון בי, ואמשיך לתרום בחינוך היסודי בפרויקטים הרבים והמשמעותיים אותם אני מובילה ובמקביל אשמח לסייע לאורי ארבל גנץ עם כניסתו לתפקיד וללוותו בצעדיו הראשונים באגף. אני מאחלת לו הצלחה רבה”.

ראש העיר, רפי סער: “קידום מערכת החינוך העירונית למצוינות נמצא בראש סדר העדיפויות ועיריית כפר סבא תשקיע בכך משאבים רבים, זאת כפי שהבטחתי לאורך קמפיין הבחירות. בתום הליך מכרז ארוך אליו נגשו מועמדים רבים שהציגו רקורד מקצועי עשיר, ד”ר אורי ארבל גנץ בלט במיוחד ולכן נבחר לתפקיד מנהל אגף החינוך. לאורי רקורד מקצועי עשיר בתחום החינוך, והוא מגיע עם ניסיון ציבורי עשיר. אין לי ספק כי יצעיד את מערכת החינוך שלנו אל העתיד בהצלחה ובהישגים משמעותיים. אני מודה לאורית ליבוביץ שנעתרה למלא את מקום מנהלת אגף החינוך בחודשים האחרונים ועשתה זאת במצוינות, במסירות ובמקצועיות רבה”.

ד”ר אסנת ספורטה, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק החינוך: “אני מברכת את אורי על בחירתו לתפקיד מנהל אגף החינוך של כפר-סבא. מספר המועמדים לתפקיד היה רב, והיו ביניהם מועמדים ראויים ביותר, עובדה שהפכה את הבחירה למאתגרת. אני משוכנעת שהניסיון המגוון של אורי הן כמנהל אגף חינוך ברמת- השרון והן כדיקן הפקולטה לחברה ותרבות, והיכרותו המצוינת עם מערכת החינוך הישראלית, כמו גם עם מודלים מגוונים של מערכות חינוך בארץ ובעולם, יהוו קרקע פורייה לחשיבה משותפת פורצת דרך ולהובלת שינויים במערכת החינוך של כפר-סבא. כמו כן אני מבקשת להביע את הערכתי לחברי ועדת המכרז ובעיקר לראש העיר, ששימש כיו”ר הועדה, על ניהול הדיון, שהיה מקצועי וענייני”.

ד”ר אורי ארבל גנץ, מנהל אגף החינוך: “אני מודה לראש העיר, רפי סער, על האמון הרב בבחירתם בי לניהול אגף החינוך בכפר סבא. זו זכות גדולה מאד עבורי, וכתושב העיר ההתרגשות כפולה ומכופלת. האחריות היא רבה מאד ובצוותא עם ראש העיר, מחזיקת תיק החינוך, ד”ר אסנת ספורטה, מנכ”ל העירייה, איתי צחר, צוותי המקצוע באגף החינוך ובמוסדות החינוך העירוניים ובשיתוף קהילת ההורים ומשרד החינוך- אני משוכנע כי נפעל במרץ לקדם את העיר להישגים חינוכיים בכל התחומים תוך עמידה באתגרי ההתפתחות, ההתחדשות והחדשנות המקצועית”.

תגובות