מה ההבדל בין הגדלת חזה והגדלת חזה טבעית

אם ברצונכן לעשות את השינוי ולהגדיל את החזה למען קבלת מראה נאה יותר למחשוף וגם להעלאת תחושת הביטחון שלכן, כי אולי אתן לא מרגישות שלמות עם המראה של החזה שלכן מבחינת הגודל שיכול להיות קטן מידי או גדול מידי ומבחינת המבנה שלו שלא מוצא – חן בעיניכן, ובסופו של דבר גם לא שלמות עם המראה הכללי שלכן, אז כדאי שתדעו על האופציות שיעזו לכן למען השגת מטרה זו.

תוכלו להגיע לפתרון חזה גדול יותר למען מראה טוב יותר ותחושת ביטחון גבוהה יותר באמצעות ניתוח כירורגי המועבר על ידי מנתח פלסטי מוסמך אשר מתבצע בקליניקה או במרכז הרפואי לקוסמטיקה ואסתטיקה רפואית. ניתוח הגדלת חזה הינו נחשב וידוע ברחבי הארץ וברחבי העולם כולו שמטרתו להגדיל את הנפח של החזה באמצעות החדרת שתלים לכל שד ושד.

בנוסף, קיימת אלטרנטיבה טבעית יותר, שלא דורשת שום התערבות כירורגית פולשנית המועברת באמצעות ניתוח עם מנתח מוסמך, כאבים ומשך זמן החלמה ארוך הכרוך בתופעות לוואי מעצם הניתוח והחיתוך, והיא הגדלת חזה באופן טבעי, באמצעות תכשירים קוסמטיים שונים או קניית חזיות המעניקות נפח וממד נוסף למראה החזה או כדורים שניתן לנטול מידי יום כדי להגיע לתוצאה שהחזה גדל.

חשוב שתדעו ותיקחו בחשבון איזו דרך היא הנכונה והבטוחה עבורכן לפני שאתן חורצות איזו דרך לעשות כדי לעבור את השינוי ולהגיע לתוצאה המיוחלת – לחיות בשלום עם מראה החזה שלכן ובסופו של דבר גם עם המראה הכולל וכמובן גם עם תחושת הביטחון שעתידה לעלות לאחר שתרגישו בעצמכן את השינוי ואת המראה החדש, הנאה והמטופח יותר.

יש את האופציה המידית, שניתן לעבור אותה על ידי ניתוח שעורך כמה שעות אחדות באמצעות מנתח פלסטי בקליניקת אסתטיקה רפואית ומיומנת, אך עלייך לקחת בחשבון את זמן ההחלמה שתצטרכי לקחת ולהפסיק את שגרת היום – יום שלך על מנת שהשתלים שהוחדרו לתוך החזה יתקבעו וכמובן כדי שתצליחי להתאושש בצורה הטובה והבטוחה ביותר, ולכן תצטרכי לקחת ימי מחלה ולהפסיק את שגרת היום – יום שלך.

ויש את האופציה השנייה – הגדלת חזה בדרכים טבעיות יותר. ההבדל בין הגדלת חזה באמצעות ניתוח לבין הגדלת חזה באמצעות נטילת כדורי הגדלה או שיש אופציה עם התערבות חלקית באמצעות תכשירים קוסמטיים שונים ומגוונים וכמובן את האופציה הטבעית ביותר שלא כוללת שום התערבות והיא קנייתן של חזיות בעלות נפח המעניקות ממד נוסף למראה החזה.

כל מה שיהיה עלייך לעשות, זה להחליט מהי הדרך הכי טובה עבורך, עם מה תוכלי להתמודד, האם עם ניתוח בעל תוצאות מידיות אך לוקח זמן החלמה ותופעות לוואי או הגדלת חזה באופן טבעי, שהיא הדרך בלי שום התערבות כירורגית פולשנית של קניית חזייה בעלת נפח ?

 

תגובות