כפר סבא: מוצרי מזון שהוחזקו בניגוד להנחיות נאסרו לשיווק ובחלקם הושמדו בביקורת שערכו נציגי רישוי עסקים והשיטור העירוני

עיריית כפר סבא, בהובלת מחלקת רישוי עסקים, יחידת השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית, קיימה השבוע פעילות אכיפה יזומה של רכבים להובלת מוצרי מזון  לבתי העסק ולרשתות השיווק לעיר. זאת במטרה לשמור על בריאות ובטיחות התושבים שרוכשים בבתי העסק מזון. מדובר על פעילות שמתקיימת מעת לעת על מנת לשמור על בריאות ושלום הציבור.

במסגרת זו נבדקו עשרות רכבים להובלת מוצרי מזון, כשבמהלך הפעילות נמצאו חריגות רבות באופן השיווק והובלת מוצרי המזון. לכן, מוצרי מזון שהוחזקו בניגוד להנחיות ובכך מסכנים את הציבור נאסרו לשיווק ובחלקם הושמדו. כמו כן, משווקי מזון שפעלו בניגוד להנחיות ובאופן העלול לסכן את בריאות הציבור זומנו באופן מידי למשרדי המחלקה הווטרינרית להמשך בירור.

בהמשך להצלחתה של פעילות האכיפה ועל שיתוף הפעולה הפורה בין המחלקות המטפלות, כתב ד”ר רוני וילדר, הווטרינר העירוני, מכתב ובו ציין בין היתר כי “הפעילות המשותפת תורמת רבות להגברת ההרתעה בכל הקשור לפיקוח על מכירת מוצרי מזון ושמירה על בריאות הציבור. לאור ההצלחה לה זכה שיתוף הפעולה, בין המחלקה הווטרינרית, יחידת השיטור העירוני ומחלקת רישוי עסקים, באכיפה על אופן שיווק מוצרי מזון בתחום העיר כפר סבא, הוסכם על קיום מפגעים נוספים בעתיד”.

תגובות