עשרות תלונות על התנהלות מטרופולין בכפר סבא בקבוצת כפר סבא שלנו – סגן ראש העירייה, עילאי הרסגור הנדין, יאגד התלונות ויתערב מול מטרופולין

“שמי אליעזר ואני כפר סבאי כבר 4 שנים, בדרך כלל איני מעלה פוסטים אך היום הגיעו מים עד נפש ואני מתייחס להתנהגות נהגי מטרופולין”, כך, במילים אלו פתח אליעזר מ, את הפוסט שהעלה בקבוצת כפר סבא שלנו, הקבוצה המובילה בעיר עם למעלה מ-20 אלף חברים “אני מציין שאני לא מדבר בהכללה על כל הנהגים, אני בטוח שהרבה מכם מרימים גבה עכשיו, אני סמוך ובטוח שאם יפעלו פקחים סמויים בקווים הפנימיים הם ישארו פעורי פה וחסרי רוק לחשיפה של התנהגות אפשר לומר מופרעת ו ברוטלית, ואני לא מדבר על האיחורים שיש בשפע אלא על נהיגה מהירה ופרועה לצד עקיפות מסוכנות וצפירות שלרוב ללא סיבה מוצדקת, אלימות מילולית כלפי הנוסעים וכלפי נהגים בכביש, נהגים שנוהגים עם אזניות ומדברים בטלפון בקול רם תוך כדי מתן שרות ונהיגה פרועה, הם לא עוצרים בתחנות בטענה שלא הרמת יד או שלא עמדת כי הם שקועים בשיחה אישית בטלפון, ואני לא מדבר על מקרים בודדים או ספציפיים, אני מדבר על תופעות יומיומיות, אוטובוסים חדשים ומשוכללים ועמודי לוחות זמנים לנוחות הנוסעים אך כל זה לא שווה אם הנהג שהוא סוג של שר חוץ של חברת מטרופולין מתנהג בצורה בריונית, צר לי לומר ובאכזבה שזו פשוט שערורייה ותעודת עניות לתחבורה הציבורית”.

אוטובוס מטרופולין. צילום תומר פדר

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין, ביקש מהחברים בקבוצה שהצטרפו למחאה והעלו עשרות תלונות שונות גם הם בפוסט שיעבירו אחליו אישית למייל העתק מהתלונה : “עוד לפני פרסום הפוסט נפגשתי עם סמנכ”ל חברת מטרופולין והצגתי בפניו את היחס שתושבים מקבלים מחלק מהנהגים, אך כמות התגובות לפוסט ועוצמתן מצביעות על בעיה קשה עוד יותר. כמחזיק תיק התחבורה וכמשתמש בתחבורה הציבורית אני לא מוכן לקבל מצב כזה. כבר הבוקר הוריתי על סריקה של כל התגובות לפוסט והכנת דו”ח עם הטענות שעלו לטיפול חברת מטרופולין. חשוב להדגיש שישנם נהגים טובים ומסורים שעושים את עבודתם נאמנה, וכך היינו רוצים לראות את כל הנהגים בכפר סבא. רמת השירות שמגיעה לתושבי העיר צריכה להיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. רק כך נוכל לגרום לתושבים לעבור מהרכב הפרטי אל התחבורה הציבורית. אני קורא לתושבי כפר סבא להמשיך ולשלוח דיווחים על בעיות בתחבורה הציבורית. כל פניה תטופל”.

ממטרופולין נמסר “חברת מטרופולין מוציאה מידי שבוע כ-30 אלף נסיעות תחבורה ציבורית. מטבע הדברים, על אף הקפדה גבוהה על זמני הנסיעות ויציאת האוטובוסים, ייתכנו תקלות במתן השירות. באירועים חריגים, אנו מזמינים את הציבור לפנות אלינו עם פרטים מדויקים כך שהנושא יטופל במלוא החומרה על ידי מנהלי החברה. יחד עם זאת, האירועים המדובר הינם מקרים חריגים, שאין בהם כדי להעיד על טיב ואיכות השירות שמעניקה החברה מידי יום למאות אלפי נוסעים”.

עילאי הרסגור-הנדין. צילום- ליאור פילשטיינר

 

 

תגובות