תלמידי התיכונים בכפר סבא קבעו: מפלגת “כחול לבן” לשלטון עם 46% מהקולות, אחריה ובפער משמעותי “הליכוד” עם 16% בלבד מהקולות

בבחירות השתתפו תלמידי כיתות י”ב מ- 4 בתי הספר בעיר “כצנלסון”, “גלילי”, “רבין” ו”הצוג”

במדגם בחירות 2019, בחרו תלמידי התיכונים בכפר סבא במפלגת “כחול לבן”, שזכתה ב- 46% מהקולות. מיד אחריה, ובפער משמעותי, ממוקמת מפלגת “הליכוד” עם 16% בלבד מהקולות. כמו כן, מפלגת מרץ קיבלה 14% מהקולות, מפלגת “העבודה” 10%, “כולנו” עם 5% ומפלגת “חד”ש- רע”מ” זכתה ב- 4% מהקולות. המפלגה שקיבלה את אחוז הקולות הנמוך ביותר היא מפלגת “הבית היהודי”.

הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר כפר סבא שלנו

הסקר התבצע השבוע באירוע בחירות מיוחד שהתקיים עבור תלמידי התיכונים בעיר, במעמד ראש העיר, רפי סער. במהלך היום למדו התלמידים על הבחירות ועל דמוקרטיה, קיימו שיח ודיון בנושא וקיימו הצבעה. כמו כן, התקיים פאנל בחירות שכלל חברי כנסת ומועמדי המפלגות שרצות בבחירות הקרובות, ביניהם: יאיא פינק ממפלגת “העבודה”, ח”כ קארין אלהרר, עוזי דיין, ח”כ רועי פולקמן, ד”ר עופר כסיף ממפלגת “חד”ש- תע”ל”, ח”כ מוסי רז ואורלי רפפורט ממפלגת “הימין החדש”.

ראש העיר, רפי סער, בירך את התלמידים ואמר “אתם חוד החנית של מדינת ישראל, וכל אחד ואחת מכם ישפיע בדרכו על עיצובה של המדינה והזהות הישראלית. היום למדתם שיעור חשוב בדמוקרטיה, שאלתם שאלות נוקבות והבנתם שיש בידכם את הכוח לשנות את העתיד. זהו כוח משמעותי וחשוב ביותר ואין להקל בו ראש. אני קורא לכולכם להיות אקטיביים ומעורבים ולקחת חלק גם בבחירות האמתיות שיתקיימו באפריל. והכי חשוב לבוא להצביע ולהשפיע”.

תגובות