כפר סבא: חניון אוטובוסים עבור חברת “מטרופולין”, יוקם על כביש 5504 מול אזור התעשייה החדש בשטח של כ- 9 דונמים

ראש העיר, רפי סער, בבשורה לתושבים: עיריית כפר סבא החלה בהקמתו של חניון אוטובוסים עבור חברת “מטרופולין”

החניון החדש יעניק פתרון חנייה מוסדר לאוטובוסים, יביא להפחתת עומס התנועה במרכז העיר ובכך לשיפור השירות לתושבים

ראש העיר, רפי סער, ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין, הודיעו על בשורה לתושבי העיר. עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית, החלה בעבודות הקמה והכשרה לחניון אוטובוסים חדש עבור חברת התחבורה הציבורית “מטרופולין”. מדובר על בשורה של ממש הן לתושבים והן לנהגי האוטובוסים, שכן בזכות החניון ירד לחץ התנועה במרכז העיר וישופר השירות. כיום, אוטובוסים רבים תרים אחר מקום חנייה ובכך מובילים לעומסי תנועה רבים. כעת, יוקם חניון מוסדר לחנייה שממוקם בפאתי כפר סבא. כמו כן, הוא יביא לפינוי מקומות חנייה רבים בהם ביצעו שימוש האוטובוסים עד כה והוא יעניק מענה לצורך במנוחה וריענון לנהגים בהפסקותיהם ובסיום עבודתם.

חניון האוטובוסים החדש יוקם על כביש 5504 מול אזור התעשייה החדש בשטח של כ- 9 דונמים ויכלול כ- 80 חניות לאוטובוסים על גבי משטח אספלט. במסגרת עבודות הפיתוח יוקם מבנה מרכזי שישמש כחדר מנוחה וריענון לנהגים. כמו כן, תותקן במקום תאורת לד מתקדמת וחסכונית.

החניון החדש הינו חלק ממדיניותם החדשה של ראש העיר וסגנו להעניק לתושבים פתרונות תחבורה וחנייה זאת לצד תכנית תחבורתית מקיפה אותה הם מובילים.

ראש העיר, רפי סער: “פתיחתו של חניון חדש לחברת “מטרופולין” הוא בגדר בשורה של ממש הן לתושבים והן לנהגים ומהווה צעד משמעותי לשיפור שירות הנהגים לציבור הנוסעים. בימים אלה הנחיתי את גורמי המקצוע לגבש תכנית תחבורתית מקיפה עבור תושבי העיר. עיריית כפר סבא בהובלתי תמשיך לפעול למען פיתוח התחבורה הציבורית ובמקביל פיתוח פתרונות חניה בעיר, על מנת להעניק שירות מצוין לתושבינו”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין: “על מנת לערוך את השינויים הקריטיים בתחבורה הציבורית שיביאו בשורה לתושבי כפר סבא, עלינו קודם כל לדאוג לתשתיות. חניון זה הוא הראשון מבין ארבעה חניונים מתוכננים, שיאפשרו להוציא את האוטובוסים בזמן, לספק לנהגים מקום מנוחה ראוי בין הנסיעות ולתת לנוסעים חוויית נסיעה ראויה”.

תגובות