עיריית כפר סבא פרסמה מכרז לאדריכל העיר

עיריית כפר סבא, בהובלת אגף משאבי אנוש והדרכה, פרסמה מכרז לתפקיד אדריכל העיר. זאת כחלק ממדיניותו החדשה של ראש העיר, רפי סער, לתכנון ופיתוח מיטבי של העיר. נזכיר כי תפקיד אדריכל העיר, שהינו חשוב במיוחד עבור הרשות, נותר פנוי מזה מספר שנים מה שהוביל לאי קידומן של תכניות הנדסיות רבות.

על כך אמר ראש העיר, רפי סער, כי “אגף ההנדסה הוא בעל חשיבות גדולה לרשות העירונית, ועל כן חשוב שהעומדים בראשו יהיו מקצועיים בעלי ניסיון עשיר בתכנון עירוני. כפי שהצגתי לאורך קמפיין הבחירות תכנון ופיתוח מיטבי של העיר למען תושביה היא משימתנו המרכזית, ועל מנת להשיגה אנו פועלים במלוא המרץ ובנחישות לאייש את המשרות הפניות באגף ההנדסה”.

המכרז לאדריכל העיר, שמפורסם באתר העירוני, יהיה פתוח עד לתאריך 17.3.19 בשעה 12:00, כשהתפקיד כולל: פיתוח התכנון העירוני של הרשות ויישומה, ניהול תכניות מתאר מפורטות ותכניות אב להתחדשות עירונית, בקרה אדריכלית על תכניות והיתרי בנייה, מתן הנחיות ורבים נוספים.

נזכיר כי כבר ביומו הראשון לתפקיד הכריז ראש העיר על פרסום מכרז מהנדס העיר, כשלאחרונה נבחרה האדריכלית עליזה זיידלר גרנות לאיישו. כמו כן, פורסם מכרז למנהל אגף החינוך, שאויש אף הוא לאחרונה עם מינוי של ד”ר אורי ארבל גנץ. בכך משתקפת המדיניות החדשה של ראש העיר להעמיד בראש העשייה העירונית אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, על מנת להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר.

 

תגובות