כפר סבא: בעלי העסקים במרכז העיר מציעים הטבות ייחודיות רק ביום שישי הקרוב ה- 8.3 זאת כחלק מאירועי “שישירושלים”

תושבי העיר שימו לב, ביום שישי הקרוב ה- 8.3 בעלי העסקים במרכז העיר יעניקו לכם הטבות ייחודיות. זאת במסגרת אירועי “שישירושלים” שיזם ראש העיר, רפי סער, במדרחוב ירושלים.

יש להדגיש כי האירועים המתקיימים במרכז העיר, נועדו לחזק את בעלי העסקים במקום כחלק מהמדיניות החדשה שמוביל ראש העיר, רפי סער. מטרתם לייצר תנועה של עוברים ושבים במרכז העיר ובכך לסייע לבעלי העסקים. נוסיף כי מדובר בסנונית ראשונה מתכנית רחבת היקף וחוצת ארגון שתטיב עם הסוחרים.

 נזכיר כי ביום שישי הקרוב יתקיים אירוע לגו ענק וחגיגי לכל המשפחה. החל מהשעה 12:00 יתקיימו במדרחוב ירושלים: פינת יצירה מחומרים ממוחזרים, פאזל, משחק זיכרון, כרטיסיות לגו, מופע ילדים קסום, קיר גרפיטי ותחרות בניית לגו נושאת פרסים.

בין ההטבות המוצעות: 15% הנחה על רכישת לגו בחנות “להיט בראש”, 10%- 15% הנחה למוצרים נבחרים במספרת SWISSERS, 10 ₪ למשולש פיצה וטרופית בפיצה זיגי, בירה או סיידר T.A ב- 20 ₪ אצל Benny’s, 15% הנחה על כל מה שנקלה במקום בחנות “דרך השמש”, 15% הנחה ב- Doron SADE (ללא פן).

במקביל, פתחה העירייה בתחרות בפייסבוק העירוני במסגרת התושבים מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק העירוני, לשתף את הפרסום על אירוע “שישירושלים”, ומי שיצבור את מספר השיתופים הגבוה ביותר יזכה בשובר לארוחת בוקר בבליקר בייקרי.

תגובות