עובדות העירייה אנה בדנני, ורד אדלר ומיטל טויל הגשימו ליוסף בן ה- 8 חלום: להתחפש בחג פורים לפקח

השבוע התקבלה קריאה יוצאת דופן ולא שגרתית במוקד העירוני 106 בעיריית כפר סבא. לקראת חג הפורים החליט תושב העיר, יוסף בן ה- 8, שהוא מתחפש לפקח עירוני בחג פורים המתקרב. יחד עם אביו, משה, הם חשבו איך לחפש את יוסף ואילו בגדים לובש הפקח. לבסוף החליטו השניים להתקשר למוקד העירוני ולבקש את עזרתם, שלבסוף השתלמה.

הצטרפו לקבוצת הכפרסבאים המובילה ברשת > כפר סבא שלנו 

נציגת השירות במוקד העירוני, ורד אדלר, קיבלה את הפנייה המיוחדת מהתושב ופעלה בנחישות על מנת לסייע ליוסף לקבל מדים של פקח עירוני. מיד עם קבלת הפנייה פנתה אל מיטל טוויל שהם, סגנית מנהלת מחלקת פיקוח ואכיפה, לאיתור מדים מתאימים לתלמיד. כמובן, שלבסוף אותרה עבורו חולצה של פקח עיריית כפר סבא. על כך אמרה אדלר, “במהלך משמרת קיבלתי שיחה מתושב שציין כי בנו בן ה- 8 מעוניין להתחפש לפקח עירוני. הוא הוסיף שהם חשבו יחד על הביגוד מאפיין בו הם יוכלו לעשות שימוש ולבסוף החליטו לפנות אלינו. מיד סייענו להם והעברנו אל יוסף את החולצה שאותרה”.

יוסף מיכאלי, שקיבל השבוע את חולצתו, אמר כי “אני מודה לעובדות עיריית כפר סבא שסייעו לי לקבל חולצה ועכשיו אני יכול להתחפש בפורים הקרוב לפקח. אני יודע שהפנייה שלי לא שגרתית אבל נציגת השירות שענתה לנו במוקד מיד סייעה לנו. אני מאחל לכולם חג פורים שמח”.

בתמונות: יוסף מיכאלי עם אנה בדנני, ורד אדלר ומיטל טויל שהם.

תגובות