הסוף לחניה חינם באזור התעשייה בכפר סבא: כ- 160 חניות יסומנו כחול- לבן ברחוב התעש

עד כה החניות המדוברות לא היו מסומנות, דבר שהוביל לתפיסתן על ידי בעלי רכבים שהותירו את רכביהם במקום שעות ארוכות ואף לאורך ימים שלמים. כעת משיסומנו החניות תגבר תנועת הלקוחות לעסקים וכן יהיה ניתן למצוא חנייה בקלות, בנוחות ובמהירות. זאת כחלק מתכנית רחבת היקף בתחום התחבורה והחנייה שיזמו ראש העיר, רפי סער וסגנו עילאי הרסגור-הנדין.
יש לציין כי החנייה באצטדיון הכדורגל הסמוכה לתעש תתאפשר בחינם, כשבהמשך יפעל מערך שאטלים מחנייה זו אל אזור התעשייה. כמו כן, עבור קהל עובדי העסקים במקום תינתן האפשרות לרכישת מנוי מוזל בעלות חודשית של 240 ₪ בלבד, במסגרתו יהיה ניתן להחנות בכחול לבן ללא הגבלה. יש לציין כי העלות של מנוי זה נמוכה באופן משמעותי מעלות חנייה יומית או תשלום למנוי באחד מהחניונים בתע”ש.
בנוסף, הסדר החנייה החדש לחניות אלה כולל חנייה בתשלום בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00- 19:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00- 13:00. עבור תושבי כפר סבא שלוש שעות החנייה הראשונות יהיו בחינם.


ראש העיר, רפי סער: “אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בשנים האחרונות בכפר סבא הוא הנושא התחבורתי, ולכן עלינו להעניק לתושבינו פתרונות מקיפים. כפר סבא יצאה לדרך חדשה בתחום התחבורה והחנייה ואנו פועלים על מנת להגדיל את מספר החניות בעיר ובעיקר במקומות המרכזיים בעיר, וזו על מנת להיטיב עם התושבים ולחזק את המרקם העסקי הכפר סבאי. זאת לצד פתרונות תחבורה נוספים אותם אנו בוחנים ביניהם גם התחבורה הציבורית ורישות העיר בשבילי אופניים”.
סגן ראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: “ייעול הניצול של מקומות החניה שלנו הוא צו השעה. זאת בנוסף לצעדים תחבורתיים חדשניים שניישם בחודשים הקרובים. נעשית עבודה נרחבת על מנת להפוך את המגמה: מקריסה תחבורתית אנחנו עוברית ליוזמה, ניהול אחראי ויישום הפתרונות המתבקשים- הן בחניה, הן בתחבורה הציבורית והן בעידוד רכיבת האופניים והתחבורה בת הקיימא”.

תגובות