פרשיית סמים גדולה נחשפה בה מעורבים קטינים שמכרו סמים מדירה ברחוב דניאל בשכונת קפלן בכפר סבא

אישום: משטרת ישראל סיימה את חקירתה בפרשיית נוער של מכירת סמים ע”י חשוד מכפר סבא לאחרים ובהם גם קטינים תוך כדי שהוא מפעיל קטין במכירת הסמים ומאיים עליו בפגיעה בחייו. החשוד נעצר והיום הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר*

משטרת ישראל ניהלה במהלך השבועות האחרונים חקירה במחלק הנוער של משטרת ישראל, בפרשיית מכירת סמים לקטינים. החקירה החלה בפעילות משטרתית נגד מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים במהלכה בוצע חיפוש ביום 17.3.19 בדירת אחר ברח’ דניאל בכפ”ס. במהלך החיפוש ביקשו השוטרים מאישה שעבדה בדירה כמטפלת להזדהות ובתגובה האישה הפנתה את השוטרים בסמוך למקום לדירתה. עם כניסת השוטרים לדירה, הריחו ריח חזק של סמים והבחינו בבנה (קטין בן 17) שהציג בפניהם את הסמים שבחדרו ובהם 4 שקיות של סמים מסוג קנאביס במשקל של כ-480 גרם.

מחקירת המשטרה עולה כי, הקטין סחר עפ”י החשד בסמים עשרות פעמים בהזדמנויות שונות, בהם מכר סמים לבגירים ולקטינים באזור השרון. הקטין שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

עוד עלה ממהלך החקירה כי הקטין הופעל ע”י החשוד (18 כפ”ס) בכדי שזה ימכור עבורו את הסמים ותודרך ע”י החשוד כיצד למכור אותם, כיצד לערוך סרט עם הסמים, מתי לצאת למכירה וכמה סמים לקחת איתו. החשוד נהג לדבר עם הקונים, לתאם איתם עיסקאות סמים ולאחר מכן להתקשר לקטין בכדי שימסור להם את הסמים ויקבל תמורה שבהמשך העביר אותה לחשוד.

עוד התברר מחקירת המשטרה כי החשוד איים על הקטין שיפגע בו אם לא ימכור עבורו את הסמים ודרש ממנו סכום כסף בשווי עשרות אלפי ₪ בעבור כל אותן מכירות סמים שהקטין לא הספיק לבצע, כולל ריבית בשווי אלפי ₪ וכן בעבור הלוואה שלווה לקטין.

באחת השיחות של החשוד לקטין הוא נשמע אומר: *”בוא תקשיב בספר תורה נודר לך נדר שאם הכסף של הבן אדם לא מגיע היום אחי אתה מת מה זה בבעייתית אחושרמוטה…תקשיב אתה חייב ארגז של כסף אחי באמא שלי אני…לנתניה, יש את הכתובת שהבאת לי אתמול אני אבוא לשם עכשיו אני רוצה את הכסף שלי שם…תארגן לא מעניין אותי מאיפה”.*

ובשיחה נוספת פירט החשוד לקטין את הסכום אשר לשיטתו חייב לו: *”תעשה אחי 16..תעשה אחי עוד 8 שאתה זוכר שהיה לפני, שאמרתי לך פה יש לכם 8…עוד 18 אחי…זהו תוסיף 37 אחי על ה-600 על ה-500 שהיה שם…זהו אחי אני לא בא אחי לעקוץ אותך, כמה זה יצא תגיד לי”*.

החשוד נעצר ביום 21.3.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בפ”ת. ביום ראשון 31.3.19 הוגשה נגדו הצהרת תובע ובדיון שהתקיים בעניינו היום הוגש נגדו כתב אישום המכיל 3 אישומים בעבירות של *סחר בסמים, אספקת סמים ואיומים*. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים נגדו

תגובות