יו”ר ועד ההורים העירוני, סיגל קוצ’מן מבקשת מפגש עם מנכ”ל העירייה לנוכח האירוע בתיכון גלילי “נבקש לדעת מה נעשה ומה ייעשה על מנת שאירוע כזה לא יקרה שוב בעתיד”
יו”ר ועד ההורים העירוני, סיגל קוצ’מן מבקשת פגישה דחופה עם מנכ”ל העירייה לנוכח אירועי אמש, עת התפרץ אזרח מעורער בנפשו לתיכון גלילי ותקף את המאבטח שם “הנהגת ההורים העירונית רואה בחומרה רבה את המקרה שאירע אתמול בתיכון גלילי ואת הקלות הבלתי נסבלת של היתכנות מצב בו אדם זר מצליח להיכנס לביה״ס ולא ניתן מענה מיידי של גורמי הביטחון בעיר.
בנוסף, ההודעה של העירייה לכלל ההורים בעיר יצאה מאוחר מדי והכילה מעט מדי. ביקשנו פגישה בהקדם עם מנכל העירייה, מנהל מחלקת הביטחון ומנהל אגף החינוך. נעלה את הדברים, נדרוש תשובות, ובעיקר נבקש לדעת מה נעשה ומה ייעשה על מנת שאירוע כזה לא יקרה שוב בעתיד”.

 

מאת: אירית מרק

מהעירייה נמסר בתגובה:”אנו רואים בחומרה רבה את המקרה. גורמי הביטחון בעירייה תחקרו את האירוע באופן מיידי בשטח. לקחים ראשוניים הופצו לכל הגורמים הרלוונטיים ויצאו הנחיות מעודכנות למערך האבטחה ולסגל בתי הספר. עם תום התחקיר והפקת הלקחים יוצגו הדברים להנהגת ההורים באופן מסודר. באשר למידע לציבור, במהלך האירוע עדכנה העירייה את הציבור באופן שוטף והוציאה מספר הודעות: תגובות ראשוניות לאירוע יצאו מיידית באמצעות העיתונות, הרשתות החברתיות וקבוצות הווטסאפים. מיד לאחר מכן נשלח מכתב לכל הורי ביה”ס על ידי מנהלת בית הספר. לאחר שבוצע התחקיר הראשוני והתבררו עובדות המקרה נשלח עדכון נוסף לכל ההורים בתאום עם הנהגת ההורים. יש לציין כי לאחר מעצר החשוד ולאורך כל היממה האחרונה התמקד הצוות העירוני במענה לפניות התושבים בכל הרשתות החברתיות ובמוקד העירוני. אנו עומדים לשירות ההורים בכל פנייה”.

תגובות