החשיבות שביצירתיות בתחום קידום אתרי אינטרנט

לקידום אתרי אינטרנט יש תפקיד חשוב ואפילו מכריע בעולם התחרותי של היום. לכן לא פעם חשוב לנקוט בדרכים יצירתיות כדי לבצע את העבודה ולהגשים את היעדים שהצבתם לעצמכם במהירות וביעילות.

יצירתיות בשיווק וקידום הנה הכרחית מסיבות רבות והיא דורשת מכם להבין לעומק את השוק, על הלקוחות, המתחרים, היצרנים וכל אלו שפועלים בו, כדי לצבור לעצמכם יתרון. ובעולם שבו כולם פשוט ממהרים ובוחרים בדקדוק על מה להתעכב, תמונות שוות אלפי מילים. הן מעבירות את המסר קצר ולעניין והופכות למרכיב חשוב אשר משפיע במידה ניכרת על חוויית המשתמשים.

למה תמונות דווקא?

אם תסתכלו ברשתות החברתיות, אנשים כמעט שלא מעלים פוסטים ללא תמונות. מי שכותב פוסט ללא תמונה יבחר להבליט אותו על ידי רקע, מסגרת, צבעים, או אותיות גדולות. הסיבה לכך היא שתמונות פשוט עוזרות ללכוד את תשומת ליבו של המתבונן וגורמות לו לעצור רגע, בעודו מרפרף על פני מידע רב שמוצג לו. יותר מכך התמונות עוזרות לעורר רגש בצורה מהירה ויעילה יותר, הן הופכות את הטקסט להרבה יותר פשוט, קליל ונעים לקריאה והן מגדילות את נפח התנועה לאתר.

ככה מתחילים

כשאלו היתרונות, אין ספק ששימוש בתמונות זו דרך יצירתית מאוד לקדם אתרי אינטרנט. יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ובאמצעות חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום של קידום תמונות בגוגל באופן אורגני. כמו כן, חשוב שתישארו מעודכנים בכל החידושים של עולם הדיגיטל. אתר Trumedia עוזר לכם לעשות זאת בהצלחה, תוך שמרכז בתוכו את כל המידע המקצועי לו אתם זקוקים כדי להתחיל.

קידום תמונות בגוגל

ממש כפי שאתם יוצרים טקסטים שיספקו ערך מוסף לגולש, כך עליכם להעלות תמונות מרשימות, שיענו על הציפיות של מנועי החיפוש והגולשים כאחד. עבודת הקידום אינה מתייחסת רק לתמונה עצמה ולנראות שלה, אלא גם לכל הדברים מסביב כמו אופטימיזציה שלה, הגדרות ותיאורים מדויקים, שילוב מילות מפתח, הוספת טקסט מתאר תמציתי, הסרת חסימות ועוד פעולות שיעזרו לקדם את התמונות טוב יותר לראש סולם תוצאות החיפוש.

איך בוחרים?

שילוב תמונות זו דרך מאוד יצירתית לקדם את האתר. עם זאת, לא כל תמונה תעשה את העבודה ויש לדעת איך לבחור את התמונות הנכונות. על התמונות להיות רלוונטיות לתוכן, איכותן צריכה להיות גבוהה ומשקלן לא צריך להיות גבוה מדי על מנת שזמן הטעינה לא יפגע ויפגע בדירוג התמונה כתוצאה מכך.

לשילוב תמונות יש יתרונות רבים. כדי שהתמונה תעשה את עבודה נאמנה, מומלץ ללמוד על הנושא על ידי קריאת ידע מקצועי או לתאם פגישת ייעוץ עם מומחים לתחום.

תגובות