נחמה אזולאי, סגנית מנהל מחלקת ניקיון העיר בעיריית כפר סבא, קיבלה אות העובדת המצטיינת בתחרות הארצית של ידיעות אחרונות

נחמה אזולאי, סגנית מנהל מחלקת ניקיון העיר בעיריית כפר סבא, קיבלה את אות העובדת המצטיינת במסגרת תחרות “העובד המצטיין ע”ש נח מוזס” לשנת 2018 של ידיעות אחרונות. יש לציין כי אזולאי קיבלה אשתקד גם תעודה על הצטיינותה מטעם עיריית כפר סבא. הגשתה לפרס נעשתה על ידי אגף משאבי אנוש והדרכה.

בטקס חגיגי שהתקיים לאחרונה העניק לה ראש העיר, רפי סער, יחד עם מנכ”ל העירייה, איתי צחר, את אות ההצטיינות והפרס שניתן. נחמה אזולאי עובדת בעיריית כפר סבא משנת 1999, עובדת מסורה, מקצועית ובעלת יחסי אנוש מהמעלה הראשונה. היא מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונם של התושבים ושל הממונים עליה. טוב ליבה ונכונותה לעזור לזולת, לתמוך ולהתגייס לכל משימה, מעוררים הערצה. נחמה מהווה דוגמה אישית ומקרינה איכות, מקצועיות, נאמנות, אמינות וחברות לכל העובדים והמנהלים באשר הם.

ראש העיר, רפי סער, אמר בטקס זה כי “אני מברך את נחמה אזולאי על הצטיינותה הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית. נחמה היא מאותם עובדים שלוקחים אחריות, בולטים בשטח ומבצעים את עבודתם מעל למצופה מהם ועל הצד הטוב ביותר. את מהווה דוגמא לכל עובדי העירייה ועל כך מגיעה לך מלא הערכה על עבודתך. בשנים הבאות אנו נעצים את עובדינו ונעניק למצטיינים את ההוקרה על פעילותם”.

תגובות