אשת השנה: מועדון הליונס מעניק אות הוקרה לאילנה פולק, מנהלת בי”ס סולד

מתנדבי מועדון הליונס בכפר סבא בחרו להעניק לאילנה פולק, מנהלת בי”ס סולד, אות הוקרה מיוחדת על פעילותה המיוחדת בקרב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים הלומדים בבית הספר.

אילנה פולק מנהלת את בית הספר סאלד מזה 15 שנים, במקצועיות, בחריצות ובמסירות ללא גבול. אילנה מובילה תהליכים חינוכיים טיפוליים חדשניים והייתה בין פורצי הדרך לשילוב האדם המוגבל בקהילה. אילנה פתחה את שערי בית הספר וכיום מגיעים בני נוער מבתי ספר בעיר להשתלב בפעילויות השונות המתקיימות בבית הספר. בית הספר בהנהגתה של אילנה מקדם פרויקטים טכנולוגיים כמו “רובוטיקה” ו”תקשורת מתקדמת” בשילוב סטודנטים מסמינר הקיבוצים, תכנית חדשנית שהחלה לפעול בשנת לימודים זו.

בית הספר סאלד הינו בית חינוך לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים על רצף פיגור קל רב בעייתי הלומדים בכיתות א עד ט. בית הספר נקרא על שמה של הנרייטה סאלד שהייתה מחנכת, סופרת ואם עליית הנוער לרבבות ילדים מרחבי העולם. בבית הספר פועלים שיעורי מחשב, מוסיקה, יש בו פינת חי, חינוך גופני, חקלאות וסדנת נגרות. צוותי בית הספר שואפים בהובלתה של אילנה להיות בית לקהילה חינוכית המאפשרת לפרט לממש ולהעצים יכולות, כישורים אישיים, תקשורתיים, חברתיים וערכיים.

בבית הספר מעודדים פרו-אקטיביות של התלמיד המודע לעצמו ולהחלטותיו, יוזם, לוקח אחריות על עצמו, מכבד את סביבתו ומשתלב בקהילה כאדם עצמאי. ועל כל אלה יעניקו מתנדבי הליונס אות הוקרה מיוחד במסגרת כנס הענקת אותות הוקרה ל-25 נערות ונערים מתנדבים שמקיים המועדון ביום ראשון ה-26.5.2019 בשעה 20.00 באשכול פיס רחוב הגליל 65 בכפר סבא.

 

תגובות