ג’קוזי לגג ולגינה – כך תשדרגו את איכות החיים

חולמים על ג’קוזי לגג או לגינה ומעוניינים לדעת כיצד לבחור נכון את בריכת העיסוי? רוצים להתקין ג’קוזי על גג המבנה ומחפשים מוצר איכותי ועמיד לאורך שנים ארוכות? ובכן, בשנים האחרונות ישראלים רבים מגשימים את חלומם ורוכשים ג’קוזי לחצר, למרפסת או לגג, וכיום כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש את הג’קוזי בגלל ירידת המחירים והתחרות הגבוהה בין המשווקים השונים.

אם החלטתם לרכוש ג’קוזי לגג או לגינה מומלץ לבחור מערכת ספא איכותית ואמינה מתוצאת מותג מוכר. יש מגוון דגמים, מידות ואיכויות לכן כדאי לפנות ליבואן רשמי של מערכות ספא וג’קוזי המציע דגמים איכותיים, עמידים ויוקרתיים – במחירים משתלמים. כמו כן, עליכם לזכור כי התקנת הג’קוזי על גג הבית אינה מלאכה פשוטה ויש לבדוק עם מהנדס בניין וקונסטרוקציות עם גג המבנה שלכם חזק דיו או שיש להכין תשתית מיוחדת לפני התקנת המערכת על הגג.

פתרון מושלם לדירות גג

העלייה ברמת החיים, כמו גם המעבר למגורים בבנייני מגורים גבוהים, כל אלו ועוד הובילו לביקוש גבוה למתקני ג’קוזי המתאימים לדירות גג, ולא רק לבתים פרטיים. בדירות גג יש בדרך כלל מרפסת גדולה המהווה חלק משטח הדירה, המרפסת משמשת את הדיירים כל השנה לצורך בילוי, אירוח ופנאי. אם אתם גרים בדירת גג או רכשתם לאחרונה דירת גג ואתם מתכננים שיפוץ בנכס, כדאי לכם להזמין ג’קוזי איכותי מיבואן מוכר ואמין המשווק מערכות ספא וג’קוזי מתוצרת מותג מוביל כמו VILLEROY & BOCH.

ג’קוזי איכותי המבוסס על טכנולוגיית JETPACK מבטיח חוויית ספא יוקרתית ונפלאה בכל שימוש, ולבטח אתם יודעים כי רופאים ומומחים לפציעות ספורט ממליצים על טבילה בג’קוזי כדי להרפות שרירים, להמריץ את זרימת הדם, לחיזוק המערכת החיסונית ולשיקום מפציעות ומכאבים.

עם זאת, כאשר מתכננים להתקין ג’קוזי בדירת גג יש לבדוק מראש האם המרפסת חזקה דיה לשאת את משקל המכשיר הממולא במים, אחרת מסתכנים בקריסת המרפסת ובסכנה לעוברי אורח ולשכנים. חברה מקצועית למכירת ולהתקנת מערכות ספא וג’קוזי תמליץ לכם על הדגם המתאים ביותר לגג שלכם, בהתאם לתשתיות הקיימות. בהתאם לצורך החברה תציע פתרונות הנדסיים לחיזוק הגג ולהתקנה בטוחה של הג’קוזי.

אגב, כאשר בוחרים ג’קוזי לגינה אין צורך לבחון את חוזק הגג והמרפסת, כיוון שמתקינים את הג’קוזי בחצר, בדרך כלל על האדמה, לאחר הכנת השטח.

חוויית ספא מתקדמת ומלהיבה

רובנו חולמים על טבילה במים החמימים של הג’קוזי לאחר יום עבודה ובמהלך סופי השבוע, המערכת מבטיחה חוויית ספא ייחודית ומלהיבה, כל עוד רוכשים דגם איכותי עם טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. כאשר רוכשים ג’קוזי לגג או לגינה חשוב לשים לב גם לנושא העיצוב, ובמיוחד כדאי לכם לוודא כי מערכת הספא מבוססת על טכנולוגיית ה-JETPACK המבטיחה לכם יתרונות משמעותיים כמו סילוני מים חזקים ויעילים, עמידות גבוהה, חיסכון בחשמל והתאמה אישית של סילוני המים.

כמו כן, כדאי להשקיע בדגם איכותי הכולל תאורה רומנטית וייחודית, משטח נגד החלקה, משענות ראש עמידות, מושבים נוחים, ויש גם אפשרות להזמין מערכת הכוללת רמקולים עמידים למים ואביזרים נלווים נוספים לשדרוג חוויית הרחצה והשימוש בג’קוזי.

 

תגובות