איך תוכלו למתג את העסק בדרכים יצירתיות?

עסקים כיום ממותגים בשלל דרכים יצירתיות, ומיטב המוחות תמיד בעשייה מתמדת אשר מכווננת שיווק, מיתוג וקידום עסקים שונים ברחבי האינטרנט ובמרחב הפיזיים (“בעולם האמיתי”).

יחד עם הנושא של מיתוג באינטרנט, קיים הכרח למתג את העסק במובן הפיזי (אם אכן קיים עסק פיזי ולא רק דיגיטאלי) וניתן לעשות זאת על ידי אמצעים שונים ומגוונים. בימינו, מרבית מהשיווק מתבצע דרך האינטרנט ונדמה כי כולנו כבר כמעט ששמנו מאחורה את הפרסום בערוצי העיתונות השונים, אך אפשר למתג את העסק בדרכים של התהדרות בציוד ייחודי עבור העסק, דרך שיפוצים ועוד.

להטביע את הלוגו של העסק על גבי הציוד

רבים בוחרים להטביע את הלוגו של בית העסק על גבי ציוד משרדי, וניתן לעשות זאת תוך שאתם מזמינים באופן אישי תמונות ייעודיות, לוגו של החברה וכו’. לדוגמה, במידה ואתם משתמשים רבות בציוד שכולל מחברות ספירלה, תוכלו ליצור מחברות ספירלה ממותגות, כאלו אשר נועדו לרישומי מידע, אך גם נושאות על גבן תמונות כבקשתכם, את הלוגו של החברה שלכם וכדומה.

קרדיט לתמונה: פפירוס.

מחברות ספירלה ממותגות הן דרך נפלאה ליצור נראות מקצועית ואחידה בבית העסק. על ידי הטבעת החותם שלכם על גבי מחברות ספירלה, אתם משדרים אחידות בבית העסק והתגאות במי שאתם ובמה שאתם עוסקים בו.

עיצוב מחודש של בית העסק

אם לא די לכם בנושא של מחברות ספירלה ממותגות ואתם מחפשים שינוי הרבה יותר משמעותי, בדקו את התקציב שלכם, ובמידה והוא מאפשר, תתחילו לבקש הצעות מחיר ממעצבים, מאדריכלי פנים וכדומה. לעיתים, קיים צורך בשינוי מהותי (כמו שיפוץ), אך לפעמים די בשינוי, ארגון וסידור מחדש של פנים המשרדים בכדי לספק נראות מקצועית יותר, עוטפת וחמימה.

אל תחששו לבצע תהליכים חדשים. במקרה הכי גרוע, תוכלו תמיד לנסות ולחזור למצד בקדמותו. כיום, עסקים רבים משקיעים ממון רציני ביותר לטובת קמפיינים ממומנים בגוגל, כך שבמידה וכבר עברתם את השלב של מחברות ספירלה ממותגות ואולי אף זכיתם לשפץ את העסק, יש לשקול תחילת מיתוג וקידום דרך פלטפורמות הרשתות החברתיות השונות, דרך גוגל ועוד.

מדבקות קיר הן פתרון מעולה עבור מיתוג העסק

תוכלו לאתר מדבקות קיר בדוגמאות אשר מוכנות מראש ותוכלו גם לפנות אל בית דפוס שעוסק בהכנת מדבקות קיר בהזמנה אישית ועל פי הכיתוב שאתם זקוקים לו. הדבקת המדבקות נעשית באמצעות מתקין מדבקות שיכול להדביקן על גבי קירות, שמשות, תקרות, רצפות, קירות גבס, שערי ברזל בכניסות לבתי עסק ועוד.

קיימים סוגים שונים של מדבקות, וחלקן מאוד עמידות בפני תלאות מזג האוויר ונועדו להדבקה בשטח הפתוח. סוגים אחרים של מדבקות, נועדו לשם מיתוג בית עסק ועבור הדבקה בפנים המשרדים.

תגובות