שכונת אליעזר בכפר סבא: הדיירים ישנו והפורצים חגגו, מעצב השיער, אופיר בן סעדון מספר על האימה שאחרי

אופיר בן סעדון, מעצב שיער ידוע מכפר סבא, וזוגתו, קיבלו ביקור באישון ליל כאשר הוא ובת זוגתו ישנו שנת ישרים “בלילה פרצו אליי לדירה בשכונת אליעזר בזמן שאני ובת זוגתי ישנים”, מספר בן סעדון, בשיחה עם השרון פוסט “בזמן האחרון אני כבר מרגיש לא בטוח בעיר שלי, כל יומיים לערך אני שומע שפרצו לזה, שדדו את ההוא ושרפו את החנות הזאת או אחרת.. די כבר נמאס! הביטחון של התושבים אבד וחוסר האונים משווע. תושבי כפר סבא היקרים, שימו לב שהבית נעול כמו שצריך ותהיו ערניים ואל תגידו לי זה לא יקרה, כמוני”.

מאת: אירית מרק

בשכונת אליעזר פרצו לאחרונה למספר בתים. מדובר בשכונה של בתי קרקע.

מהעירייה הובהר כי “הנושא בטיפול משטרת ישראל ועל סדר היום של העירייה. אנו מודעים לנושא ופועלים בשיתוף משטרת כפר סבא ויחידות מתנדבים הפועלות ברחבי העיר להתמודדות עם תופעות עבריינות. זאת לצד פריסת מצלמות באתרים שונים בעיר. בכל חשש חשוב לעדכן את מוקד משטרת ישראל 100 או מוקד 106”.

כך או כך, הפריצה לבית בשכונת אליעזר, הייתה בערך בשעה 0300 לפנות בוקר “הגעתי בשעה 1 בלילה הביתה”, מספר בן סעדון, “ראיתי כדורגל והלכתי לישון. הכי מפחיד זה שבת זוגתי ירדה לקומת הקרקע בשעה 0300 לפנות בוקר, היא היתה חצי ישנה ולא חשה בטוב, אז נשכבה על הספה בסלון. הוא היה יכול להיות ממש מעליה. פשוט נורא רק לחשוב או לדמיין את זה שאתה ישן ומישהו מסתובב לך בבית”.

אתה חושב שהרדימו אתכם?

“כן, כך המשטרה חושבת, לא שמענו כלום, בבוקר קמנו וראינו דלת חצי פתוחה, כך הבנו שבכלל פרצו אצלנו ואז ראינו כל מה שגנבו”.

מה גנבו?

“ארנק שלי עם כסף, תכשיטים ואת הארנק של בת זוגתי”.

מיגנתם את הבית, יש חשש בלילות?

“דיברנו עם בעל הדירה שישים אזעקה ואני הולך להביא כלב. כבר 3 שבועות בת זוגתי חולה בגלל זה, נהייתה חרדתית בגלל זה, אני לא יכול לחזור אחרי 2300 בלילה, אני אמנם רואה יותר בטחון בשכונה אבל אף פעם לא היינו עיר כזאת. מהמשטרה אין עדיין קצה חוט ואין כלום”.

התחושה לקום בבוקר ולגלות שהסתובבו לכם בבית גנבים, מפחידה.

“מאוד. אני מרגיש אנוס, אנסו לי את הפרטיות, מרגיש נורא, הרגשה לא נעימה שאני ישן ואנשים מסתובבים לי בבית. מצד אחד יצאתי בזול ואני אומר שטוב שלא קמתי ומצד שני אני אומר מזל שלא קמתי ועמדתי מולם. לא אכפת לי מהכסף, תכשיטים ורכוש, מה שמעניין אותי זה הביטחון של בת הזוג השלי, מי שפוגע וגוזל לאנשים כסף שייענשו, אין להם מקום בעולם הזה”.

מה היית ממליץ לתושבים ?

“הייתי ממליץ להיות ערניים, לא לקחת כמובן מאליו ולומר לי זה לא יקרה. בעיר שלי אני לא יכול להסתובב חופשי, מפחיד. יש לי עיר הכי טובה בארץ, אני רוצה בטחון ושלא יבואו לשדוד אותי, אני צריך הגנה. לנעול דלתות, חלונות, שיעשו מצווה יביאו כלב להרתעה. אני מצפה שהעירייה תפעיל לחץ על המשטרה, אין לי אמנם טענות לעירייה, אך אני סומך על העירייה שיפעלו בקשיחות מול המשטרה, להגביר סיורים, להגביר כוחות בטחון, ולהתייחס לפושעים כאילו אלה מפשע מאורגן, כי כפר סבא, כבר לא הייתה בטוחה כמו שהייתה פעם, חבל, זו העיר הטובה בארץ”.

תגובות