מצעד הגאווה בכפר סבא בשישי הקרוב כולל מופע דראג והפעלות לילדים: אלו הכבישים שיחסמו לתנועה

עיריית כפר סבא, בהובלת אגף נוער, צעירים וקהילה, תקיים במהלך חודש יוני מגוון אירועים לחודש הגאווה. אירועי החודש יפתחו באירוע חגיגי במיוחד ביום שישי הקרוב ה- 31.5 משעה 11:00 במדרחוב ירושלים, בהנחייתו של רשף לוי. באירוע יופיעו DJ דניאל מריומה ומופע דראג “שובית אפיוראס”. יש לציין כי האירוע מיועד לכל המשפחה ויתקיימו גם: הופעות של להקות צעירות, דוכני הסברה, הפעלות לילדים ודוכני מזון. בשעה 12:30 יצא מהמדרחוב מצעד הגאווה של השרון בהובלת פורום גאווה בכפר סבא.

כאמור, כבכל שנה מקדישה עיריית כפר סבא את חודש יוני לנושא הגאווה והסובלנות במסגרתו מתקיימים אירועים מגוונים לכל המשפחה. במסגרת זו: ביום ראשון ה- 2.6 תתקיים הרצאה ייחודית בנושא מיניות- כלים מעשיים להורים בבית רייזל; תתקיים הרצאה לעובדי העירייה בנושא העלאת המודעות והסובלנות; ב- 11.6 בקניון G תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט “רוקט מן” ותכלול שיח עם המוסיקאי והיוצר, דורון מדלי; בספרייה העירונית תתקיים שעת סיפור בנושא סובלנות.

עבור צעירי העיר יתקיים ערב “פוליטיקה וגאווה” ב- 13.6 במרכז הצעירים בחצר השוק בו יתארח חבר כנסת, כמו כן, תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט “רפסודיה בוהמית” במרכז המוזיקה לנוער הגלריה 29, ויתקיימו מגוון רחב של פעילויות בנושא סובלנות וקבלת השונה בתנועות הנוער ובמרכזים הקהילתיים. פירוט מלא של האירועים מתעדכן באתר העירוני ובפייסבוק.

חברת מועצת העיר, פליאה קטנר: “כפר סבא מחבקת את הקהילה הלהט”בית ומזמינה את כל התושבים לקחת חלק באירועי הגאווה. נראה את פניה המגוונות של הקהילה העירונית בכפר סבא, ונהנה משלל אירועים תרבותיים וחינוכיים”.

מצעד הגאווה בכפר סבא יתקיים בסוף החודש בתאריך 31/5/2019 במדרחוב ירושלים. המצעד יכלול דוכני הסברה, הפעלות ילדים, מופע דראג גם ישולב הפעם במצעד ועוד.

תחילת הצעדה בשעה 1230 ממדרחוב ירושלים לכיוון ויצמן עד רוטשילד, עד 1330

ביום שישי ה-31.5.19 החל משעות הבוקר ועד השעה 15:00 בקירוב, ייערך מצעד הגאווה בכפר סבא. במהלך המצעד ייפרסו כוחות משטרה במתחם האירוע ובסביבתו לשמירה על בטחון הנפש והרכוש, שמירה על קיומו התקין של המצעד ושמירה על שלומם של משתתפי המצעד וביטחונם, תוך פגיעה מינימאלית בשגרת חייהם של תושבי האזור.

המצעד יחל בהפנינג ברח’ ירושלים. משם ייצא המצעד שמאלה לרח’ ויצמן, אח”כ לכיוון מזרח עד לרח’ רוטשילד, ביצוע “פרסה” וחזרה לרח’ ויצמן לכיוון מערב, כניסה לכיכר העיר ומעבר דרך רח’ דוד אלעזר עד למדרחוב ירושלים.

רח’ ויצמן, החל מצומת הרח’ ויצמן-ירושלים ועד צומת הרח’ ויצמן-רוטשילד, יהיה סגור לתנועת כלי רכב בשני הנתיבים וזאת לאורך כל שעת הצעדה.

*להלן הסדרי התנועה במהלך המצעד וחסימות הכבישים החל מהשעה 07:00 ועד לסיום המשוער של המצעד בשעה 15:00:*

• רח’ ויצמן יהיה סגור מצומת ויצמן-הרצל ועד ויצמן-סוקולוב. לא תתאפשר פנייה ימינה מרח’ סוקולוב לרח’ ויצמן. לא תתאפשר פנייה שמאלה מרח’ כצנלסון לרח’ ויצמן. התנועה תתאפשר ברחובות המקבילים בן גוריון ורח’ הכרמל. הכניסה לרח’ רוטשילד תהיה חסומה בצומת הרח’ רוטשילד-המייסדים. תנועת כלי רכב תתאפשר ברח’ הכרמל.
• הכניסה לרח’ ארבל תהיה חסומה בצומת הרח’ ארבל-המייסדים ובכלל זה גם חניון המצוי בפינת הרח’ ארבל-כנרת. כציר חלופי תתאפשר התנועה ברח’ הכרמל.
• הכניסה לרח’ דוד אלעזר ומוטה גור (קניון ערים) תתאפשר רק לחניונים.
• הכניסה לרח’ התחיה מרח’ אנה פרנק תהיה חסומה. כציר חלופי ניתן לנסוע על רחובות אנה פרנק ובן גוריון.
• הכניסה לרח’ ירושלים תהיה חסומה מרח’ נחשון. כציר חלופי ניתן יהיה לנסוע ברחובות נחשון ובן גוריון.
• הכניסה לרח’ רוטשילד תהיה חסומה מרח’ נחשון. כציר חלופי ניתן יהיה לנסוע ברחובות נחשון ובן גוריון.
• לא תתאפשר פנייה שמאלה מרח’ הרצל לרח’ ויצמן.

לא תותר הכנסת כלי נשק למתחם ההפנינג והמצעד וציבור המשתתפים מתבקש להישמע להוראות השוטרים, שיהיו פרוסים לאורך רחוב המצעד והכבישים הסמוכים אליו.

 

 

תגובות