הטיפים שכל עסק שעושה פרסום בגוגל חייב לקרוא

אם אתם שוקלים להשקיע כסף על מנת להגיע לקהל היעד שלכם, כדאי ורצוי שתבזבזו אותו במקום הנכון, כלומר במקום שמגיעים אליו מיליוני מבקרים ביום ויכול לספק לכם אחוזי השקעה גבוהים, מקום כמו גוגל.

פלטפורמת השיווק של גוגל נקראת PPC על שם מודל התשלום הנפוץ שלה,   -PAY PER CLICKתשלום עבור הקלקה. כלומר המפרסם משלם עבור כל הקלקה על המודעה. ככל שהקמפיין שלכם טוב יותר, כך יגדל מספר הקליקים על המודעה ועמו גם יגדלו מידת החשיפה והתנועה לאתר שלכם. משתנים אשר ישפיעו על הסיכוי שלכם למצוא לקוחות חדשים. לגוגל ישנו טווח הגעה רחב שחולש על פייסבוק, יו טיוב ועוד מיליוני אתרים כך ישנו סיכוי גדול שקהל היעד שלכם ייתקל במודעה שלכם, קל וחומר יקליק עליה.

עם זאת בל נשכח ששטח הפרסום המוצע לנו קטן, לעיתים הוא ידרוש מאתנו לכלול רק כמה מילים בודדות בדרך להשגת היעד, ולכן צריך לדעת כיצד לפרסם בגוגל. חברת לינקשייק לקידום אתרים בעלת ידע מקצועי רב בתחום, ריכזה עבורכם כמה טיפים נבחרים:

מודעות גוגל – זה באמת עובד!

קודם כל פרסום בגוגל באמת עובד, גם מבחינה סטטיסטית. נתונים מעידים שלמפרסמים יש מיליוני הופעות מדי חודש מתוכן הם זוכים לאחוזי הקלקות גבוהים, מעל 60%. מתוך ה- 60% כמעט 45% קונים את המוצר שעליו הקליקו. כך שכן, זו פלטפורמה שעובדת ומניבה תוצאות. בעזרת קמפיין שיווקי אופטימלי ומותאם לעסק תוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם בקלות.

מה חשוב לדעת?

לא תמיד תגרפו הצלחה מהפעם הראשונה שאתם מפרסמים, דרוש לכך ניסיון. היכרות עם התחום יכולה לעזור ולכן כדאי לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית. אם בכל זאת אתם מחליטים לעשות זאת בעצמכם, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו:

מחקר מילות מפתח – חשוב וקריטי להצלחת הקמפיין. מחקר מילות מפתח חייב להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלכם ואם תקלעו למטרה, אתם תשחקו אותה בוודאות. מילות המפתח הנכונות והממוקדות ביותר, יאפשרו את הצגת האתר לקהל היעד הנכון והמתאים ביותר: המשמעות היא יותר קליקים עבור המודעות שלכם.

בדיקה ומעקב תמידיים – גוגל מציעה לכם כלי בקרה, מעקב וניהול לקמפיין. כך אתם יכולים לבדוק בדיוק איך הוא מתנהל, מה עובד ומה לא עובד ולתקן בהתאם. קחו בחשבון שגוגל מדרגת את איכות המודעה שלכם, ממש כפי שהיא עושה לאתר האינטרנט, כאשר המודעה איכותית מיקומה יהיה טוב יותר ואחוזי ההקלקה יגדלו. לכן חשוב לבדוק מהו ציון האיכות, וללמוד ולהבין כיצד לשפר ולהשתפר תמיד.

ישbi דרכים נוספות למקסם את הקמפיין שלכם בגוגל. פנייה לחברת קידום מקצועית יכולה לשפר פלאים את התנועה לאתר שלכם עם בעזרת שימוש בידע נרחב והיכרות עם טכניקות ושיטות קידום.

 

תגובות