החל משבת הקרובה: אוטובוס לים מכפר סבא, דרך הוד השרון ועד לחוף פרישמן בתל אביב עם שבוס השרון

“שבוס השרון”, יוזמה פרטית ולא עירונית, מתארגנים להפעלת תחבורה בסופי השבוע, ויוצא לדרך בשבת הקרובה לחוף פרישמן בתל אביב.

האוטובוס יצא בשעה 10:00 מכפר סבא, יעבור בהוד השרון ומשם יגיע לחוף הים. נסיעה חזרה תצא בשעה 15:00. על מנת להצטרף לנסיעה יש להצטרף לאגודת “שבוס” הארצית בעלות של 20 ₪ ולהירשם מראש. חברי אגודה קיימים יוכלו לעלות על האוטובוס בתשלום של 20 ₪ לנסיעה הלוך חזור.

היוזמה היא איחוד של מיזמי שבוס בשרון: שבוס כפר סבא, שמקדם סגן ראש עיריית כפר סבא, עילאי הרסגור-הנדין, ושהחל את פעילותו בהפעלת אוטובוס לילה לתל אביב, ופעילות של שני תושבי השרון: יונתן אלקובי ועידו רוזנטל.

סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין: “שיתוף פעולה אזורי הוא הדרך הטובה ביותר לפתור בעיות תחבורה. יוזמת שבוס השרון היא צעד נוסף, ובהחלט לא האחרון, על מנת לאפשר לתושבי כפר סבא, הוד השרון ושאר ערי השרון חופש תנועה בסופי השבוע. בשבת הקרובה לא נצטרך רכב פרטי או מונית יקרה על מנת להגיע לים. אני מזמין אתכם להצטרף לשבוס בעלות סמלית של 20 ₪ ולנסוע לבלות איתנו”.

יונתן אלקובי: “אנחנו מתרגשים לקראת העובדה שזה סוף סוף קורה. נכנסנו לתהליך הזה לפני חודש וחצי וחברנו להתארגנות שהיתה בכפר סבא, והנה כבר האוטובוס הראשון של השרון יוצא לדרך”.

תחנות איסוף:

10:00 כפר סבא – בגין פינת משה סנה

10:10 כפר סבא – תחנה מרכזית

10:15 כפר סבא – קניון ערים

10:25 הוד השרון – סוקולוב פינת נחשון

10:30 הוד השרון – כיכר מגדיאל

10:35 הוד השרון – רמתיים פינת הבנים

10:40 הוד השרון – רמתיים פינת ז’בוטינסקי

15:00 יציאה חזרה מחוף פרישמן בתל אביב

רישום לנסיעה מתבצע באמצעות הקישור הבא – לחצו כאן

תגובות