ביום שני השבוע נחנך המבנה המחודש של בית הספר הממ”ד שילה, שעלות שיפוצו הסתכמה בכ-9 מיליון שקלים

ביום שני השבוע התקיים טקס חנוכת המבנה החדש של בית הספר הממ”ד שילה בכפר סבא, במעמד ראש העיר רפי סער, חבר מועצת העיר מסיעת תנופה אמיר קולמן, הורים, מורים ותלמידים. זאת לאחר שבחודשים האחרונים בוצעו עבודות של הרחבת בית הספר, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, כולל תוספת של 4.5 כיתות אם חדשות, ובהמשך לשיפוץ בית הספר שהתקיים בקיץ שעבר.

שדרוג וחידוש בית הספר כלל בנייה של מבנה חדש ומודרני, הכולל כאמור 4.5 כיתות אם, שאחת מהן מיועדת עבור החינוך המיוחד; בניית ממ”מ גדול; בניית חדרי שירותים לבנים וחדרי שירותים לבנות, כמו גם חדרי שירותים לנכים; גג המבנה נבנה כגג ירוק פעיל, המתפקד גם כ”חצר” לילדים ומאפשר לבצע בו עבודות גינון. כל זאת תוך יישום עקרונות הבנייה הירוקה בגגות.

בנוסף, הוחלפו כל הדלתות במבנה לדלתות בתקן חדיש של משרד החינוך, הותקנו תקרות אקוסטיות בכיתות ובמסדרונות, בוצעה פתיחת מעבר במבנה הקומה השנייה למעבר תלמידים, וחדר המורים הורחב לרבות המטבחון. זאת בנוסף לביצוע עבודות חיפויי קיר וצביעת המבנה.

במסגרת הנגשת בית הספר, נבנה פיר מעלית והמבנה הנוגש על פי התקנים.

כל העבודות, שעלות ביצוען נאמדת בכ-9 מיליון שקלים, בוצעו על פי התקנים החדשים של כיבוי אש, הבנייה הירוקה ובטיחות, תוך חשיבה על רווחת ילדים ויצירת סביבת לימודים מודרנית, נעימה וחדשנית.

על ביצוע הפרויקט היו אמונים אדריכל הפרויקט שחר לולב אדריכלים, מנהל הפרויקט אוהד ליברובסקי, וביצוע על ידי הקבלן בן שטרית באמצעות הקבלן רונן דנין.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא משקיעה את מירב המשאבים ביצירת סביבה חינוכית, חדשנית ומיטבית עבור כלל תלמידי העיר. פרויקט חידוש והנגשת בית הספר הממ”ד שילה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים ופעולות למען התלמידים בעיר, שהעירייה מוציאה לפועל בימים אלה”.

תגובות