מאירה חיון, חברת הקהילה יוצאת נגד מצעד הגאווה “המחאה בדרך כזו של הפגנה היא מגוחכת ונועדה רק להוכיח שגם אנחנו יכולים. זה לא מוביל לכלום”

מאירה חיון, תושבת כפר סבא, חברה בקהילה הגאה, קוראת לבטל את מצעד הגאווה בעיר הבירה “אני קוראת ל”קהילה הגאה” לבטל את מצעד הגאווה בירושלים. כשצועדים כדי לעשות דווקא, זה מאבד הכל.. אין במצעד צורך, הוא מיותר וגורם לקרע נוסף בין הקהילות. עצוב לי שהקהילה הגאה והעומדים בראשה, אינם מחפשים דבר, או מנסים להשיג משהו משמעותי מלבד כותרות. זה מרגיש כאילו בכל מקום שאומרים לנו לא, אנחנו נכנסים בכח ולא במח.מאירה חיון כמה יכולנו להשיג לו באמת היינו מוותרים על המצעד בירושלים. מדוע יש לקהילה צורך עז להפריע את שלוותם של עשרות אלפים שיתקעו בפקקים, בדרכים חלופיות והכל בגלל דווקא ואגו, בעיקר של העומדים בראש, שאינם מייצגים כלל ועיקר את דעת הרוב, אלא דעתם האישית בלבד. הקהילה תשיג הכרה רבה יותר אם יוותרו השנה על המצעד בירושלים ואולי כך גם תפתח דרך לדו שיח והבנה. פעם אחת נגלה אנחנו סובלנות…רק פעם אחת. הקהילה מבקשת סובלנות כזו מכולם אבל לא מוכנה בשום פנים ואופן להיות סובלנית כלפי אחרים ולא רק שאינה סובלנית אלא פוגעת בכוונה ומכוונת לפגוע. אנחנו חיים במדינה הכי סובלנית שיש בכל מה שקשור לקהילה. ערוצי התקשורת, שדרנים, זמרים, שחקנים, מלאים בחברי הקהילה עד כדי גיחוך, אני חייבת לומר. אז מה עוד אנחנו רוצים לעזאזל ??? על מה נלחמים? למה צועדים???”.

עוד ציינה חיון “אני מנסה להבין למה רק פעם בשנה הכל מתעורר??? על זכויות צריך להלחם כל השנה, כל יום וכל רגע. המחאה בדרך כזו של הפגנה היא מגוחכת ונועדה רק להוכיח שגם אנחנו יכולים. זה לא מוביל לכלום”.

הפוסט הועלה בדף השרון פוסט וגרר תגובות רבות

תגובות