שיאני התלונות בעיריית כפר סבא לשנת 2018: חניה ופיקוח עירוני

מבקר העירייה, דוד תורג’מן, האחראי גם על תלונות הציבור, חושף כי בשנת 2018, שיאני התלונות בעירייה הם פיקוח וחניה. בשנת 2018 התקבלו אצל תורג’מן 199 תלונות: 160 ב-mail-e ;9 במכתב/פקס, 12 בטלפון ו-18 במסירה/פגישה אישית. יצוין כי בשנת 2018 התקבלו 36 תלונות פחות מאשר בשנת 2017 – ירידה של כ-%3.15 בכמות התלונות לעומת שנת 2017 בה התקבלו 235

פקחים בזמן עבודה בכפר סבא

“מוצע לאגפי ומחלקות העירייה לבחון הנתונים כפי שבאים לביטוי בדוח זה, לשם ייעול ושיפור השרות ותהליכי העבודה בארגון”, מציין מבקר העירייה.

מבקר העירייה. דוד תורגמן
צילום: תומר דואק

 

תגובות