מבקר העירייה, דוד תורג’מן, האחראי גם על תלונות הציבור, חושף כי בשנת 2018, שיאני התלונות בעירייה הם פיקוח וחניה. בשנת 2018 התקבלו אצל תורג’מן 199 תלונות: 160 ב-mail-e ;9 במכתב/פקס, 12 בטלפון ו-18 במסירה/פגישה אישית. יצוין כי בשנת 2018 התקבלו 36 תלונות פחות מאשר בשנת 2017 – ירידה של כ-%3.15 בכמות התלונות לעומת שנת 2017 בה התקבלו 235
“מוצע לאגפי ומחלקות העירייה לבחון הנתונים כפי שבאים לביטוי בדוח זה, לשם ייעול ושיפור השרות ותהליכי העבודה בארגון”, מציין מבקר העירייה.