שיפוץ ביה”ס גולדה בכפר סבא יוצא לדרך: תוספת מרחבי למידה חדשניים, שייבנו בשתי קומות, הרחבת כיתות הלימוד ושדרוגן ותוספת כיתות

שלב א’ של תוכנית השיפוצים בבית הספר היסודי ע”ש גולדה מאיר יוצאת לדרך במסגרת מהפכה חסרת תקדים שתבצע עיריית כפר סבא במהלך חופשת הקיץ.

במסגרת תוכנית עבודה רב שנתית ישופץ במהלך החופש הגדול המבנה הוותיק של בית הספר -האגף הצפוני – שישודרג באופן מלא. התוכנית כוללת תוספת של מרחבי למידה חדשניים, שייבנו בשתי קומות, הרחבה של כיתות הלימוד ושדרוגן ותוספת של מספר כיתות וחדרי ספח בכמה שלבים.

יש לציין, כי בית הספר הוקם בתחילת שנות ה-80 כבית ספר צומח והוא אחד מבתי הספר הוותיקים בעיר. במסגרת חזון ראש העיר רפי סער, לשדרג את מערכת החינוך העירונית ולהובילה כמערכת המהווה דוגמה ומודל, החליטה העירייה לצאת, כאמור, במהלך נרחב ומקיף של שיפוץ והנגשת מוסדות החינוך הרבים הפועלים ברחבי העיר.

לשם ביצוע התוכנית בבית הספר גולדה נבחר משרד האדריכלים “גור גיורא אדריכלים”, שתכנן את האגף בהתאם לרוח פדגוגיה חדשנית, ליצירת אווירה של מרחב פתוח באמצעות עיצוב עכשווי.

במסגרת התכנון, תבוצע פתיחה של אזור המסדרונות הסגורים הקיימים וחיבורם לחללים גדולים ומשותפים, עם מקומות לפעילות אלטרנטיבית וחופשית. כמו כן, במטרה ליצור שקיפות בין חללי בית הספר ולהגדיל את תחושת המרחב, הקירות המפרידים יהיו שקופים יותר.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מחדשת את מרחבי הלמידה בעיר, תוך התאמתם לעידן הטכנולוגי, המעודד לימוד חווייתי ומנהיגות חברתית. שיפוץ בית הספר ע”ש גולדה מאיר הוא רק אחד מעשרות פרויקטים אותם נבצע במהלך הקיץ, כך שלתלמידות ולתלמידי העיר יחכו בפתיחת שנת הלימודים הבאה מוסדות חינוך משופצים, נעימים וחדשניים”.

תגובות