נח חיימסון מנהל השיטור העירוני בכפר סבא וצוותו הגשימו למאור בקשה: לחגוג יום הולדת בסימן משטרה

יישר כל לנח חיימסון וצוותו שהגשימו בקשה של ילד מקסים שביקש לחגוג יום הולדת כשוטר כולל כל האווירה המשטרתית, מד”א וחירום.

מאת: אירית מרק

“לפני כמה שבועות פגשתי את נח חיימסון, מנהל השיטור העירוני בכפר סבא, במסגרת אירוע שעיריית כפר סבא ארגנה לילדים”, מספר יפעת האם, “סיפרתי לו שהבן שלי, מאור שרוני, ביקש לחגוג את יום הולדתו, בסימן צוותי חירום וביניהם כמובן משטרה. המסיבה נקבעה לשבת בחצר ביתנו בבית-ברל.
נח שישר התלהב מן העניין ומהבן שלי נאות לעזור לנו ומיד הזמין אותנו להגיע לתחנה שלהם”
כשהגיעה המשפחה לתחנה, חיימסון יצא מגדרו לעזור והביא למשפחה כל מה שאפשר מבחינת אבזור, כולל הפתעות לילדים כדי שיוכלו להקים תחנת משטרה במסיבה
“הוא גם ארגן לבקשת בני, צוות של שוטרים, פקחים שיגיעו עם רכב משטרה ליום ההולדת ויתנו לילדים לעלות לרכב”, משבחת האם את הצוות.
ואכן כך היה ביום שבת בשעה 10:30 להפתעת כל הנוכחים הגיע רכב משטרה לבית המשפחה בבית ברל, עם שני שוטרים לבביים, דוד לביא וצבי מירום.
“הם עשו שמח למאור שהיה בעננים ומאושר עד השמיים ולכל הילדים שנכחו. אם רק יכולתם לראות את הפנים של הילדים המופתעים והשמחים. בסבלנות ובאהבה העלו ילד ילד לרכב, נתנו להם לדבר ולאחל איחולים למאור ליום הולדתו בכריזה, מה ששימח עוד יותר את מאור!
נוסף על זאת, לא מספיק כל מה שהיה, הם גם קנו למאור מתנה משחק, הוא כבר היה בהתרגשות שיא! פשוט ממלא את הלב, אין עליכם! הייתה מסיבה מוצלחת ומרגשת בזכותכם, אני יכולה להמשיך ולומר לכם תודות אך זה לא יספיק בכלל, עד היום עוד מדברים על זה כולם, כל הילדים, גם מאור לא מפסיק לדבר ולספר ומבקש שוב שוב לראות את התמונות והסרטונים,
אז שוב תודה רבה ובטוחה אני שבהמשך נוכל להחזיר לכם תודה בחזרה! אוהבים אתכם משפחת שרוני מבית ברל”.

חיימסון מסר כי הוא שמח שהצליחו לחבר את הילדים לעבודת המשטרה ולשמח אותם.

תגובות